مدیر تیم‌های ملی اسکیت: در بخش امدادی نتایج بهتری خواهیم گرفت

هانگژو- ایرنا- مدیر تیم‌های ملی اسکیت ، گفت: از نظر ما نتایج قابل قبول بود، چرا که مسابقه اصلی ما در بخش امدادی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، محسن هنرجو در خصوص دومین حضور تیم ملی اسکیت سرعت ایران در بازی‌های آسیایی پس از سال‌ها در هانگژو، اظهار داشت: بعد از ۱۳ سال تیم ملی اسکیت سرعت دوباره به بازی‌های آسیایی برگشت و اعزام شد و این اتفاق دستاورد بزرگی برای خانواده اسکیت ایران بود. این اتفاق هم از بعد قهرمانی و هم از بعد همگانی باعث نخبه پروری می‌شود. دیده شدن این بچه‌ها، کیفیت و جذب اسکیت بازان را بالا می‌برد.

مدیر تیم‌های ملی اسکیت رول مردان درباره نتایج دو نماینده تیم زنان در اسکیت سرعت ده هزار متر (نهال مقدم رحیمی و سید مهشید کیانی) عنوان داشت: خدا را شکر بچه‌های ما عملکرد خیلی بهتری نسبت به رکوردهای‌ داخلی داشتند و نسبت به تمرینات واقعا خوب بودند. از نظر ما نتایج قابل قبولی بود. مسابقه اصلی ما در امدادی است که پس فردا برگزار می‌شود و امیدوارم در امدادی بهترین نتیجه را بگیریم.

هنرجو درباره بیرون رفتن نمایندگان ایران از مسابقه و قوانین اسکیت رول سرعت ده هزار متر در بازی‌های آسیایی، خاطرنشان کرد: این رقابت پنجاه دور است که از دور چهل و سوم به بعد داوران زنگ را به صدا در می‌آوردند و هر یک دور در میان نفر اول امتیاز می گیرد. در همین حین نفر آخر گروه حذف می‌شود. بستگی به تعداد نفرات مسابقات دارد. بچه‌های ما تا دور پانزدهم پیش آمدند اما چون فاصله پیدا کردند باید اقدام به ترک زمین می‌کردند، اما همان طور که اشاره کردم عملکردشان نسبت به ایران و ارتقا رکوردشان بهتر بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha