برای مصاف با پرسپولیس؛ ترکیب احتمالی الدحیل با جمعی از ستارگان

تهران- ایرنا- تیم‌های پرسپولیس ایران والدحیل قطر از هفته دوم رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه الخلیفه دوحه مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های الدحیل قطر و پرسپولیس ایران از هفته‌ دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه برگزار می‌شود.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که پرسپولیس در دیدار نخست با نتیجه ۲ بر صفر در خانه مغلوب النصر عربستان شد و الدحیل نیز با تساوی صفر یر صفر در خانه استقلال تاجیکستان متوقف شد.

بهترین نتیجه الدحیل از ۱۰ دوره حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود به مرحله یک چهارم نهایی در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ بوده است. الدحیل انگیزه بالایی برای گرفتن انتقام از سرخ‌پوشان دارد. در سال ۲۰۱۸ الدحیل در حالی که بازی رفت را با برتری مقابل پرسپولیس به پایان رسانده بود در بازی برگشت شاگردان برانکو موفق شدند به شکل معجزه‌آسایی الدحیل را مغلوب کند و این نماینده قطری از صعود به جمع چهار تیم آسیا بازماند.

برای مصاف با پرسپولیس؛ ترکیب احتمالی الدحیل با جمعی از ستارگان

کفه ترازو در تقابل‌های اخیر ۲ تیم به نفع نماینده قطری است. الدحیل و پرسپولیس تا به اینجا کار ۸ مرتبه مقابل یکدیگر قرار گرفتند که سهم الدحیل ۴ و سهم پرسپولیس ۳ پیروزی بوده و یک دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

هدایت تیم فوتبال الدحیل این تیم برعهده هرنان کرسپوی ۴۸ ساله آرژانتینی است و این تیم بازیکنان نامداری دارد که می‌توان به فلیپ کوتینیو، ادمیلسون بلژیکی، مایکل اولونگای کنیایی، ایساک لیحاجی فرانسوی، ابراهیما بامبا ایتالیایی، روبن سمدوی پرتغالی، ابراهیما دیالوی فرانسوی و کیم مون‌هوان کره‌ای اشاره کرد. اولونگا سابقه حضور مقابل نمایندگان ایرانی دارد و بارها موفق به گلزنی شده است.

کرسپو از این ۸ بازیکن خارجی تنها می‌تواند از ۶ نفر آن‌ها در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند. الدحیل اما همانند النصر کمی برای انتخاب لیست نهایی خود کار آسان‌تری دارد زیرا ابراهیم دیالو، هافبک فرانسوی و تازه‌وارد این تیم که از ساوتهمپتون به قطر آمده، در جریان دیدار برابر العربی در هفته سوم لیگ ستارگان، به علت مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد و در پنج بازی بعدی موفق به همراهی تیمش نشد.

برای مصاف با پرسپولیس؛ ترکیب احتمالی الدحیل با جمعی از ستارگان

همچنین ادمیلسون جونیور بلژیکی و سرشناس الدحیل که به علت مصدومیت طولانی‌مدتی که برایش به وجود آمده از لیست الدحیل کنار گذاشته است و اگر اتفاق جدیدی رخ ندهد مقابل پرسپولیس شاهد حضور این وینگر تکنیکی و شوت‌زن نخواهیم بود.

به این ترتیب، فلیپ کوتینیو، مایکل اولونگای کنیایی، ایساک لیحاجی فرانسوی، ابراهیما بامبا ایتالیایی، روبن سمدوی پرتغالی و کیم مون‌ هوان کیم کره‌ای ۶ بازیکن خارجی لیست الدحیل را در دیدار با پرسپولیس تشکیل می‌دهند. نکته جالب بازیکنان خارجی الدحیل میانگین پایین سنی این بازیکنان خواهد بود که برعکس خارجی‌های النصر که اکثرا بالای ۳۰ سال و با تجربه بودند اما بازیکنان خارجی الدحیل از شرایط سنی پایین‌تری برخوردار هستند که به نظر می‌رسد قطری‌ها قصد دارند همانند سال‌های گذشته ملیت آن‌ها را تغییر دهند.

برای مصاف با پرسپولیس؛ ترکیب احتمالی الدحیل با جمعی از ستارگان

کرسپو برای دیدار مقابل شاگردان یحیی گل‌محمدی از ترکیب چهار.دو.سه.یک استفاده می‌کند. صلاح زکریا ۲۴ ساله قطری در چارچوب دروازه الدحیل قرار می‌گیرد. روبن سمدو که در آخرین دیدار الدحیل به دلیل مصدومیت در لیست این تیم حضر نداشت اما شنیده می‌شود که این مدافع ۲۹ ساله پرتغالی به دیدار با پرسپولیس می‌رسد و در کنار یوسف آیمان زوج خط دفاعی را تشکیل می‌دهند. کیم مون‌ هوان کره‌ای از جناح راست و سلطان البریک از جناح چپ خط دفاعی الدحیل را تکمیل می‌دهند.

ابراهیم بامبا ۲۱ ساله ایتالیایی و عاصم مادیبو زوج خط میانی را تشکیل می‌دهند و جلوتر از آن‌ها ایساک لیحاجی ۲۱ ساله فرانسوی در کنار معز علی و فلیپ کوتینیو قرار خواهند گرفت و در نهایت مایکل اولونگا در نوک خط حمله الدحیل قرار می‌گیرد.

ترکیب احتمالی الدحیل:

صلاح زکریا، روبن سمدو، یوسف آیمان، کیم مون‌ هوان، سلطان البریک، ابراهیما بامبا، عاصم مادیبو، ایساک لیحاجی، معز علی، فلیپ کوتینیو و مایکل اولونگا.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha