عملیات شبانه پلیس همدان برای کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر

همدان- ایرنا- جانشین انتظامی استان همدان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نیمه شب گذشته در یک عملیات غافلگیرانه خودروی حامل ۳۰ کیلوگرم تریاک را متوقف کردند.

سردار «رضا زارعی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: یک قاچاقچی موادمخدر محموله ای را در مرکز کشور تحویل مشتری داده و او نیز قصد انتقال و فروش آن در یکی از شهرستان های غربی همدان را داشت.

وی اضافه کرد: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت کامل به اطلاعات خریدار، مسیر و زمان حرکت قاچاقچی، طرحی را برای دستگیری او پی ریزی کردند که در نهایت خودروی متهم در نزدیکی پلیس راه همدان بدون هیچگونه درگیری متوقف شد.

جانشین انتظامی استان همدان با بیان اینکه در بازرسی از خودروی متهم ۳۰ کیلوگرم تریاک کشف شد اظهار داشت: متهم از قاچاقچیان بومی و دارای سابقه فعالیت در تهیه و توزیع مواد مخدر است که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

سردار زارعی گفت: کارکنان مبارزه با موادمخدر انتظامی همدان علاوه بر اجرای طرح های موضوعی و محله محور در سطح شهرها، با اشراف اطلاعاتی، مراقبت و کنترل ویژه مسیرهای همدان را انجام داده و طرح هایی در مسیرهای مواصلاتی انجام می دهد.

بیش از پنج تن موادمخدر پنج ماهه نخست امسال در استان همدان کشف شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha