۹ مهر ۱۴۰۲، ۹:۲۴
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85244024
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه هزار و ۱۶۸ پروانه کسب در خراسان جنوبی صادر شد

بیرجند - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از صدور سه هزار و ۱۶۸ پروانه کسب صنفی در ۶ ماه نخست امسال خبر داد.

احمد آریافر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با صدور این پروانه‌ها برای هفت هزار و ۹۲۰ نفر در استان شغل ایجاد شده‌ است.

وی افزود: بیشترین تعداد پروانه‌های کسب با هزار و ۴۴۲ مورد در شهرستان بیرجند و کمترین تعداد پروانه با ۴۶ مورد در شهرستان خوسف صادر شده‌ است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی متوسط سرمایه گذاری برای هر پروانه کسب را یک میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: مجموع سرمایه گذاری انجام شده در واحدهای صنفی استان از ابتدای سال جاری سه هزار و ۱۶۸ میلیارد ریال بوده‌ است.

وی بیان کرد: نیمه اول امسال ۳۰ جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی در سطح استان برگزار شد که مسائل و مشکلات صنوف مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

آریافر افزود: همچنین در این مدت ۱۵ جلسه انتخابات هیات مدیره و بازرسی اتحادهای صنفی در شهرستان‌ها به صورت الکترونیکی برگزار شد و هیات رئیسه اتحادیه‌های مذکور برای مدت چهار سال انتخاب شدند.

وی با اشاره به وجود ۳۱ هزار و ۴۶۴ واحد صنفی دارای پروانه فعال در خراسان جنوبی گفت: تعداد کل واحدهای صنفی استان ۴۵ هزار و ۲۵۱ واحد است که زیر نظر ۹ اتاق اصناف و ۱۲۸ اتحادیه صنفی فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha