تیم اسکیت مردان چهارم شد

هانگژو- ایرنا- تیم اسکیت سرعت مردان که به فینال سه هزار متر راه یافته بود، در نهایت به جایگاه چهارمی رسید.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، در بخش مقدماتی مردان امیر بهزاد بروجنی، کیارش شامحمدی، محمدامین حیدری حضور داشتند. نمایندگان کشورمان که با زمان ۴:۱۶:۵۲۰ دقیقه به مرحله فینال راه یافته و در فینال با رکورد ۴:۱۶:۹۶۲ دقیقه بعد از کشورهای چین‌تایپه، کره‌جنوبی و هند در رده چهارم قرار گرفت.

تیم اسکیت مردان چهارم شد

گفتنی است که در بخش بانوان نیز نمایندگان کشورمان با ثبت زمان ۴:۴۱:۵۴۳ دقیقه در رده چهارم قرار گرفتند.

حیدری: با وجود حریفان عنوان‌دار جهانی چهارم شدیم

محمدامین حیدری اظهار داشت: پیش از ظهر امروز با همکاری هم تیمی هایمان توانستیم در سه هزار متر امدادی، عنوان چهارمی این رقابت‌ها را کسب کنیم. برای کسب موفقیت تمام تلاش خود را کردیم تا بتوانیم خوش رنگ‌ترین مدال را کسب کنیم، ولی نشد.

عضو تیم ملی اسکیت کشورمان با ارائه توضیحاتی در خصوص حریفان ایران در این دوره از بازی‌ها بیان کرد: شرکت‌کنندگان در این بازی‌ها نه تنها در آسیا، بلکه در جهان، جزء بهترین‌ها هستند. بازیکن هندی حاضر در این رویداد نقره جهان را دارد و اسکیت‌بازان کره و تایلند همیشه جزء سه تیم برتر هستند، با وجود چنین حریفانی توانستیم عنوان چهارمی را کسب کنیم.

وی در پایان گفت: با تلاش مضاعف، در دوره‌های بعدی خواهیم توانست در رشته‌های مختلف اسکیت به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.

مشایخی‌راد: این مسابقات سکوی موفقیت‌های بعدی خواهد بود

عضو تیم ملی اسکیت اظهار داشت: این مسابقات سکویی برای موفقیت تیم ایران در بازی‌های آسیایی بعدی خواهد بود.

ملیکا مشایخی‌راد پس از کسب عنوان چهارمی در رقابت‌های امدادی اسکیت ۳ هزار متر اظهار داشت: مسابقات خوبی بود و با وجود حریفان قدرتمند توانستیم به تجربیات خوبی دست پیدا کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha