۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۴
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85245545
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری/ شماری فلسطینی‌ بازداشت شدند

تهران-ایرنا- نظامیان رژیم صهیونیستی در راستای تشدید اقدامات سرکوبگرانه علیه فلسطینیان، شماری از آنها را امروز با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری، بازداشت کردند.

به گزارش روز دوشنبه خبرگزاری ایرنا به نقل از المسیره، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز به مناطق مختلف کرانه باختری یورش برده و شماری از فلسطینیان را بازداشت کردند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی به منزلی در نابلس یورش برده و یک جوان را در آن بازداشت کردند.

همچنین رسانه های فلسطینی از بازداشت دو جوان در شهرک «ترمسعیا» در رام الله توسط نظامیان رژیم صهیونیستی خبر دادند.

بر اساس این گزارش، یک جوان فلسطینی نیز در منطقه «المراح» در شهر جنین بازداشت شد.

در اردوگاه جنین در کرانه باختری هم، نظامیان صهیونیست در جریان یورش به منطقه خیابان حیفا در شهر جنین یکی از اسیرانی را که قبلا در زندان‌های این رژیم در بند اسارت بود، بازداشت کردند.

همچنین به دنبال یورش نظامیان صهیونیست به منزلی در شهرک «یعبد» در جنوب غرب جنین، سه جوان فلسطینی بازداشت شدند.

این درحالی است که باشگاه اسیران فلسطین روز یکشنبه در گزارشی اعلام کرد که شمار اسرای فلسطینی که در زندان‌های رژیم صهیونیستی در بازداشت موقت قرار دارند، به ۱۳۱۹ نفر افزایش یافته است.

این مرکز حقوقی با بیان اینکه، ۲۰ نفر از این افراد کودک و ۴ نفر هم زن هستند، تأکید کرد که این تعداد بازداشتی موقت در ۲۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

رژیم صهیونیستی از ابتدای سال تا اواخر ماه سپتامبر گذشته ۲۶۴۶ حکم بازداشت موقت در حق فلسطینیان صادر کرده که عمده این احکام در مورد اسرایی صادر شده که قبلا در زندان‌های این رژیم در بند اسارت بودند.

باشگاه اسیران فلسطین اشاره کرد که جنایت «بازداشت موقت» امروز یکی از بزرگ‌ترین قضایای پیش روی فلسطینیان است و دشمن صهیونیست تلاش می‌کند تا با صدور این گونه احکام ظالمانه و غیرقانونی، ملت فلسطین را از هرگونه مبارزه و مقاومت دور کند.

در بازداشت موقت، فرد مورد نظر تفهیم اتهام نمی‌شود و حتی مدت بازداشت او نیز نامعلوم است و گاهی چندین مرتبه هر بار به مدت ۴ الی ۶ ماه تمدید می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha