محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان اعمال می‌شود

۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷
کد خبر: 85245863
محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان اعمال می‌شود

رشت - ایرنا - رئیس پلیس راه گیلان گفت: به دلیل تعطیلی روز سه‌شنبه و همچنین تقارن آن با روزهای پایانی هفته، در محورهای رشت - قزوین و آستارا - اردبیل محدودیت ترافیکی اعمال می شود.

سرهنگ جاور صفاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به تقارن تعطیلی ولادت رسول اکرم حضرت محمد(ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) و تعطیلات آخر هفته به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در محورهای قدیم رشت - قزوین و همچنین بندر آستارا - اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: با توجه به این امر، تردد کلیه تریلری و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت۱۲ تا ۲۴ روز سه‌شنبه ۱۱ مهر ماه و از ساعت هشت صبح تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ مهر ماه در محور قدیم "رشت - قزوین" و بالعکس ممنوع است.

وی بیان کرد: همچنین در محور بندر آستارا - اردبیل و بالعکس تردد کلیه تریلی و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز سه‌شنبه ۱۱ مهر ماه و از ساعت هشت صبح تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ مهر ماه ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان بیان کرد: هم اینک ترافیک در جاده‌های استان گیلان عادی و روان است اما پیش‌بینی می شود که به دلیل تعطیلی روز سه‌شنبه ۱۱ مهر ماه و همچنین در روزهای پایانی هفته، مسافران به گیلان سفر کنند و شاهد ترافیک در جاده های گیلان باشیم.

سرهنگ صفاری خاطرنشان کرد: همکاری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان و همچنین اداره گمرک و بنادر و کشتیرانی در عدم صدور بارنامه و تحویل بار به ناوگان حمل و نقل باربری در ایام تعیین شده کمک بسزایی در تسهیل در عبور و مرور به ویژه در محور رشت - لوشان محدوده سراوان تا امامزاده هاشم و شهر رودبار خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha