۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۴
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85245929
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نایب رییس فدراسیون شنا: حدود ۹۰۰ مجوز مدرسه شنا صادر شد

بجنورد- ایرنا- نایب رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: حدود ۹۰۰ مجوز مدرسه تخصصی شنا در سالجاری با هدف توسعه و ترویج این رشته ورزشی در کشور صادر شده است.

به گزارش ایرنا، محمد علی‌آبادی روز دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیات ورزشی شنا، شیرجه و واترپلو خراسان شمالی اظهار کرد: توسعه مدارس شنا بهترین راهکار برای ارتقای این رشته ورزشی و استعدادیابی در استان ها است.

وی افزود: فدراسیون آمادگی دارد تا در صورت درخواست استان ها مجوزهای لازم را برای راه اندازی بیشتر مدارس تخصصی شنا صادر کند.

علی آبادی گفت: همه مربیان این رشته ورزشی می توانند مجوز مدرسه شنا دریافت کنند و محدودیتی در راه اندازی مدرسه شنا نیست.

نایب رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو تصریح کرد: هر خط استخر می تواند یک کلاس درس شنا باشد به گونه ای می توان در یک استخر حتی ۱۰ مدرسه شنا نیز راه اندازی کرد.

وی با تاکید بر استعدادیابی در رشته ورزشی شنا، خاطرنشان کرد: روسای هیات های ورزشی شنا باید سعی کنند به سمت استعدایابی در سنین پایه حرکت کنند.

علی آبادی افزود: همچنین برای گسترش رشته های شنا، شیرجه و واترپلو در تمام استان های کشور باید به فکر جذب حامیان مالی باشند تا شاهد رشد و توسعه هر چه بیشتر این رشته ها در سطح کشور باشیم.

به گزارش ایرنا، مجمع انتخابات هیات ورزشی شنا، شیرجه و واترپلو خراسان شمالی با حضور محمد علی آبادی، نایب رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، مدیرکل ورزش و جوانان استان و ورزشکاران این هیات ورزشی در استان برگزار شد.

آرش سجادی تنها کاندیدای احراز پست ریاست هیات ورزشی شنا، شیرجه و واترپلو خراسان شمالی بود که در نهایت با ۱۵ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس این هیات ورزشی برگزیده شد.

حدود ۵۰۰ نفر زیر نظر هیات شنا و شیرجه خراسان‌شمالی فعالیت می کنند.

اینک ۲۷ هزار ورزشکار بیمه شده در خراسان شمالی وجود دارد که از این تعداد پنج هزار و ۷۳۴ نفر خانم و مابقی آقا هستند.

استان یک میلیون نفری خراسان شمالی دارای ۵۰ هیات ورزشی فعال است و ۲۲۱ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمال شرق کشور وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha