۶۵۰ زوج شیعه و سنی هرمزگان با جهیزیه اهدایی رهبری به خانه بخت رفتند

بندرعباس- ایرنا- ۶۵۰ نوعروس و تازه داماد شیعه و سنی هرمزگان با ۶۵۰ سری جهیزیه اهدایی از سوی رهبر معظم انقلاب، زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه پاسداران شامگاه دوشنبه در مراسم اهدای این جهیزیه‌ها گفت: با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در زمینه گسترش ازدواج آسان، این برنامه به مناسبت هفته وحدت برنامه‌ریزی شد.

سردار محمد مارانی افزود: محوریت برنامه با قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه پاسداران است و شهرداری بندرعباس و کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این زمینه همکاری کردند.

وی اضافه کرد: هفته وحدت، فرصت ارزشمندی برای تأکید بر اهمیت وحدت در جامعه اسلامی به عنوان یکی از اصلی‌ترین نیازهای پیشرفت و بالندگی یک جامعه است و همه وظیفه داریم در سایه فرامین رهبری معظم انقلاب اسلامی با هوشیاری، دسیسه‌های دشمنان اسلام را به خوبی شناسایی و با حفظ انسجام درونی و وحدت همه جانبه در برابر آن ایستادگی کنیم.

سردار مارانی ادامه داد: ایران اسلامی خصوصا استان هرمزگان یکی از اصلی ترین مظاهر زیبای وحدت در جهان اسلام است.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی الگوسازی و گسترش فرهنگ ازدواج آسان را از اهداف این برنامه وحدت‌بخش دانست.

مراسم اهدای جهیزیه به زوج های جوان هرمزگان در بوستان غدیر بندرعباس و با دعوت عمومی از مردم برگزار شد.

جاری شدن خطبه عقد، مولودی خوانی، اجرای برنامه طنز، آتش بازی و اجرای موسیقی آیینی از بخش‌های مختلف این آیین بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha