درودگر: نشان دادیم می‌شود در ایران خوب میزبانی داشت/الهلالی‌ها از ما قدردانی کردند

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: الهلالی‌ها از ما بابت این میزبانی قدردانی کردند و نشان دادیم که می‌شود در ایران هم میزبانی خوب داشت.

به گزارش ایرنا، صادق درودگر سه‌شنبه شب پس از شکسته سه بر صفر نساجی برابر الهلال عربستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در فوتبال روز خوب و بد وجود دارد و چند چهره ممکن است در این راه مواجه شویم. از طرفی نباید فراموش کنیم که الهلال پر طرفدارترین تیم آسیا است و قدرتمند است. مخصوصا امسال که به شکل کاملا متفاوت در آسیا و لیگ حاضر شدند.

وی افزود: فاصله ما با الهلال سه گل نبود بلکه خودمان دو گل به آنها دادیم. با این حال به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. وقتی یک بازیکن ۲۵۰ میلیون دلار ارزش دارد و در تیم حریف است تفاوت‌ها مشخص می‌شود و پرداخت چنین پولی آسان نیست.این کیفیت خودش را نشان داد.

مدیرعامل باشگاه نساجی تاکید کرد: تیم ما دنبال ارائه بازی خوب بود اما یکی دو اشتباه رقم خورد. نمی‌گویم می‌توانستیم بازی را ببریم اما فاصله ما ممکن بود بیشتر از یک گل نباشد.از طرفی موقعیت اسماعیل بابایی به گل تبدیل شد و من از چند جهت موقعیت را دیدم. اگر گل قبول می‌شد شرایط ممکن بود به کلی تغییر کند.

درودگر در خصوص پرتاب بطری در زمین از سوی هواداران گفت: من پیگیر شدم و به ما گفتند که آنها از ما نیستند. خوشبختانه مقطعی بود و در طول بازی این اتفاق رخ نداد. فوتبال محل زندگی دوستی رفاقت و همزیستی است. فوتبال برد و باخت دارد و همه باید تحمل آن را داشته باشیم.

وی تاکید کرد: به همه عواملی که کمک کردند تا این میزبانی به شکل خوبی انجام شود خسته نباشید می‌گویم و نشان دادیم که می‌توانیم میزبانی خوبی هم داشته باشیم.

مدیرعامل نساجی واکنش الهلالی ها به میزبانی گفت: همه بابت این میزبانی خوشحال بودند و بابت این میزبانی تبریک گفتند. سفیر عربستان و مسوولان الهلال از ما قدردانی کردند. البته تفاوتی ندارد حریف ما الهلال باشد یا بمبئی سیتی و یا نوبهار ازبکستان . وظیفه ما این است میزبانی خوبی داشته باشیم‌.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha