۷۵۴ قاچاقچی موادمخدر و معتاد در همدان دستگیر شدند

همدان- ایرنا- رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان گفت: ۷۵۴ قاچاقچی، خرده فروش موادمخدر و معتاد متجاهر با اجرای طرح «آرامش در شهر» دستگیر شدند.

سرهنگ عباس عزیزی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: طرح آرامش بهاری از چهارم مهر امسال با «شعار شهری عاری از هر گونه معتاد متجاهر و خرده فروشان موادمخدر» آغاز و به مدت یک هفته با به کارگیری همه توان پلیس و عوامل انتظامی استان همدان اجرا شد.

وی اضافه کرد: نتیجه اجرای این طرح دستگیری ۱۲۲ خرده فروش، ۱۵۶ معتاد، پنج قاچاقچی کلان و ۴۷۱ معتاد متجاهر بود که قاچاقچیان به مرجع قضایی و معتادان متجاهر برای درمان به مرکز ماده ۱۵ و ۱۶ معرفی و تحویل شدند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان افزود: ۱۵۵ کیلوگرم انواع موادمخدر با اجرای طرح «آرامش در شهر» کشف و هشت دستگاه موتورسیکلت و خودرو توقیف شد.

سرهنگ عزیزی از مردم خواست اخبار و گزارش های خود در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر و تبدیل شدن مکان ها به پاتوق فعالیت قاچاقچیان را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ یا شماره ۲۱۸۲۲۱۳۶ به پلیس اطلاع دهند.

وی اظهار کرد: نیمه نخست امسال پنج تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در این استان کشف و ضبط شده که نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۱ حدود ۱۵ درصد افزایش داشته است.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر همدان افزود: در این مدت ۶ هزار و ۱۰۰ توزیع کننده، خرده فروش، قاچاقچی و معتاد متجاهر دستگیر شدند که ۱۰ درصد افزایش داشته است در عین حال میزان انهدام باندها چهار درصد رشد داشته است.

سرهنگ عزیزی، اجرای ۶ هزار و ۷۰۰ عملیات با هشت درصد افزایش، توقیف ۸۳ دستگاه خودرو، ۳۵ دستگاه موتورسیکلت و انجام ۱۹ عملیات فرا استانی را از دیگر توفیقات در نیمه نخست سال برشمرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha