ورزش عاملی برای معرفی چهره واقعی سیستان و بلوچستان است

زاهدان- ایرنا- فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ما می‌توانیم از طریق ورزش، چهره واقعی این استان را به دیگران بشناسانیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار احمد شفائی روز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: وحدت مساله بسیار مهمی است که باید از روش گوناگون و با پرداختن به اشتراک‌ها و دوری از مسائل جزئی اختلافی به آن بپردازیم.

وی افزود: پرداختن به اشتراک‌ها مهمترین عامل در ایجاد وحدت است که البته دشمنان ما به دنبال ایجاد اختلاف هستند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: دشمنان ما امروز می‌خواهند تمام دستاوردهای بزرگ نظام اسلامی را کوچک و کم اثر کنند، وضعیت کشور بویژه این استان در زمینه‌های مختلف نسبت به گذشته قابل قیاس نیست حتی وضعیت ورزش این منطقه اکنون نسبت به گذشته بسیار پیشرفت داشته است.

وی تصریح کرد: ورزش عرصه‌ای بسیار مهم است که می‌تواند کمکی بزرگ را به تحقق اهداف انقلاب اسلامی کند، چرا که جوانان به ورزش علاقه‌مند هستند و در این مسیر نیز حرکت می‌کنند.

سردار شفائی بیان کرد: تلاش کنید تا در عرصه ورزش اهداف دشمنان اسلام را ناکام کنیم؛ دشمنان به دنبال ضربه زدن به کشور و توقف انقلاب اسلامی هستند؛ برنامه‌هایی که اداره ورزش و جوانان در این زمینه برگزار می‌کند بسیار تاثیرگذار و مهم است.

وی ادامه داد: ما می‌توانیم از طریق ورزش، چهره واقعی سیستان و بلوچستان را به دیگران بشناسانیم در این مسیر البته جذبه ورزش‌های محلی نیز می‌تواند کمک بزرگی به ما کند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد تا فرهنگ بسیار مهم جهاد و شهادت را به نسل جوان منتقل کرد، اقناع جوانان نسبت به ارزش‌های انقلاب اسلامی مساله‌ای بسیار مهم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha