آسایش و امنیت مردم نتیجه زحمات نیروهای انتظامی است

قم- ایرنا- آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با اشاره به اینکه آسایش و امنیت مردم نتیجه زحمات نیروهای انتظامی است،‌گفت: با زحمت زیادی که قوای انتظامی متحمل می‌شوند مردم در آسایش هستند  و این خدمت بسیار بزرگی برای جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مرجع تقلید روز پنجشنبه در دیدار سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: روز به روز این خدمت بیشتر می‌شود و امنیت نعمت بزرگی است که قوای انتظامی به مردم هدیه می‌دهند.

وی بیان کرد: هنگامی که امام علی(ع) تامین امنیت را به مالک اشتر سپردند، فرمودند قلبا به مردم محبت داشته باش و بدان که رکن و ستون دین همین مردم هستند و اگر روزی مشکلی پیش آید آنان در صف اول هستند لذا خدمت به مردم برای تامین امنیت ثواب بالایی دارد.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه ماست گفت: قرآن می‌گوید بهترین امت، مسلمانان است و رمز بهتر بودن آنان این است که امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند.

وی تاکید کرد: امنیت فکری و مالی بسیار مهم است و اگر امنیت نباشد هیچ چیز نیست و عدالت نیز بسیار مهم است چرا که اگر ظلم باشد مردم در امان نخواهند بود.

وی خطاب به سردار رادان گفت: در نتیجه کار پلیس امنیت در کشور برقرار شد و باید امر به معروف و نهی از منکر را انجام شود که این باعث عزت و عظمت اسلام می‌شود و همه مردم نتیجه زحمات پلیس را می‌بینند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha