دشمنان بی سابقه‌ترین ائتلاف رسانه‌ای جهان را ضد جمهوری اسلامی راه انداختند

تبریز- ایرنا- مسوول سازمان بسیج رسانه کشور گفت: دشمنان در سال گذشته بی سابقه ترین ائتلاف رسانه ای جهان را ضد نظام جمهوری اسلامی ایران راه انداختند.

به گزارش ایرنا، «مرتضی کارآموزیان»، روز پنجشنبه در مراسم رونمایی از پوستر هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان شرقی با بیان اینکه سال گذشته، دفاع مقدس توسط رسانه ها بود، افزود: کشور ما در وسط میدان جنگ رسانه ای دشمنان قرار داشت البته در این جنگ، کمترین تعداد فریب خوردگان مربوط به فعالان رسانه ای است.

وی با تاکید بر اینکه بعد از هر بحران و جنگی نیاز به بازسازی وجود دارد، اظهار کرد: لشکر رسانه ای کشور نیاز به بازسازی داشت ولی فعالان رسانه ای نه تنها استراحت نکردند بلکه همیشه فعال هستند و در جشنواره ابوذر پارسال نیز ۶ هزار و ۸۰۰ رسانه مشارکت کرده و ۲۱ هزار اثر به این جشنواره ارسال کردند.

مسوول سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به گفتمان تبیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: امسال نیاز به یک لیگ و جام رسانه ای برای تبیین این موضوع وجود دارد.

کارآموزیان، ادامه داد: پارسال در مدت ۴۵ روز، ۱۲ هزار شبهه و دروغ توسط رسانه های خارجی ساخته شد و حدود ۲ میلیارد پیام منفی در شبکه های اجتماعی کشور رد و بدل شد.

وی یادآور شد: پارسال برخی از مرم این دروغ ها را باور می کردند ولی امسال با بصیرت تر شده و با توجه به ارتقای سطح سواد رسانه ای آن ها، دیگر این دروغ ها را باور نمی کنند.

مسوول سازمان بسیج رسانه کشور گفت: امسال از طریق جام رسانه ای و جشنواره ابوذر، ۲ میلیارد پیام در راستای امیدآفرینی در بین مردم از طریق شبکه های اجتماعی، رسانه های جمعی و فعالان رسانه ای تولید می شود.

کارآموزیان، با بیان اینکه جشنواره ابوذر امسال با سال های گذشته متفاوت است، افزود: امسال سمت و سوی این جشنواره رفتن به سمت کشف و مساله و حل آن بوده در این راستا تولید محتوا انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: سمت و سوی جام رسانه ای امید نیز بیان و روایتگری پیشرفت ها و تبیین آن ها بوده و فعالان رسانه ای در این راستا تولید محتواها انجام خواهند داد.

دشمن در همه زمینه ها از نظام جمهوری اسلامی شکست خورده است

فرمانده سپاه عاشورا نیز در این مراسم با بیان اینکه دشمن در همه زمینه ها از جمله هوایی، دریایی، فضا و زمین عقب نشسته و در همه جا از ما شکست خورده است، گفت: دشمن اکنون فقط در یک زمینه فعالیت می کند که شامل فکر، روح، روان، اعتقادات و باورهای مردم ایران است.

سردار عباسقلی زاده، با تاکید بر اینکه باید در کنار تبیین مسایل انقلاب اسلامی، مسایل اعتقادی را نیز ارایه کرد، افزود: اصحاب و فعالان رسانه ای باید در بیان ارزش های اعتقادی و باورهای مذهبی به صورت قوی فعالیت کنند و با ارایه دلایل و مستندات جوان و نوجوان پسند وارد این کارزار شوند.

وی اظهار کرد: اگر در این میدان عقیدتی، فکری، دینی و انسانی نیز دشمن را شسکت دهیم دیگر زمینه ای برای فعالیت دشمن وجود نخواهد داشت.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «آذربایجان سر ایران است»، گفت: انتظاراتی ایشان دارند، این است که سر دارای مغز متفکر بوده در نتیجه باید برای جامعه ایرانی و جهانی هدایتگر باشیم، دارای زبان گویاست یعنی باید زبان گویای انقلاب بود و آرمان ها، پیشرفت ها، دستاوردهای خود و موضوعات منتسب به این انقلاب را تبیین کرد.

سردار عباسقلی زاده، ادامه داد: سر دارای ۲ گوش است یعنی باید گوش شنوای فرامین خداوند، اهل بیت (ع) و بیانات امامین انقلاب و مردم باشیم و دارای ۲ چشم است یعنی باید چشم بینای انقلاب باشیم و تمام نکات مثبت و منفی را خوب دیده و واقع بینانه تجزیه و تحلیل کرده و با استفاده از قلم اقدام به تبیین گری کنیم.

وی یادآور شد: غول رسانه ای استکبار جهانی فقط برای مقابله با نظام اسلامی و تسخیر دنیای انسانی راه افتاده است و باید در مقابل مستکبر امروزی و فرعون زمان ایستاد و این کار امکان پذیر نیست مگر با تجزیه و تحلیل مسایل روز، روشنگری اقدامات استکبار جهانی، تبیین اهداف مقدس انقلاب اسلامی، تبیین مسایل روز و واقعیت های کنونی.

سردار عباسقلی زاده با بیان اینکه در اتفاقات سال گذشته کوچکترین آسیبی در موضوع اصحاب رسانه استان روی نداد، افزود: این موضوع نشان از عزت نفس، آگاهی و قدرت تجزیه و تحلیل اصحاب رسانه این استان است.

دشمنان بی سابقه‌ترین اعتلاف رسانه‌ای جهان را ضد جمهوری اسلامی راه انداختند

در این مراسم پوستر هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر آذربایجان شرقی رونمایی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha