استاندار لرستان: باور به توانستن، هنر نخبگان و صاحبان استعدادهای برتر است

خرم آباد _ ایرنا _ استاندار لرستان گفت: هنر اصلی افراد با استعداد ، شناخت توانایی و استعداد خود و باور به توانستن است که آنها را در ریل اول نخبگی و اثرگذاری قرار می دهد.

به گزارش ایرنا، فرهاد زیویار روز پنجشنبه در آیین تجلیل از رتبه‌های برتر آزمون سراسری ۱۴۰۲ و برگزیدگان جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویی استان لرستان خطاب به صاحبان رتبه های برتر اظهار داشت: آنچه باعث موفقیت شما شده در گام نخست تلاش والدین و معلمان بوده است که در کنار باور و تلاش خودتان در مسیر اثرگذاری و ریل اول نخبگی قرار گرفته اید.

وی با بیان اینکه در وجود همه افراد توانایی ها و استعداد هایی وجود دارد، افزود: هنر اصلی شما باور به توانستن و اثرگذاری است و این ویژگی در میان نخبگان وجود دارد .

استاندار لرستان: باور به توانستن، هنر نخبگان و صاحبان استعدادهای برتر است

استاندار لرستان تاکید کرد: نخبگان کسانی هستند که استعدادهایی داشته و خوب متوجه آن شده اند ، این جاده زمانی به مقصد نهایی می رسد که در کنار آن تعهد وجود داشته باشد و این توانایی و استعداد به نحوی ابراز شود.

استاندار لرستان: باور به توانستن، هنر نخبگان و صاحبان استعدادهای برتر است

حمایت بنیاد نخبگان از صاحبان رتبه های برتر کنکور

رییس بنیاد نخبگان لرستان نیز گفت: این بنیاد در راستای توجه خاص به استعدادهای برتر ، تجلیل و حمایت از نخبگان را وظیفه خود می داند و مسیر را برای آنها تسهیل می کند، زیرا بر این باوریم نخبگان عناصر شاخص و موثر در پیشرفت و آبادانی استان و کشور هستند.

مسعود صادقی گفت: امسال در نتیجه نگاه ویژه و اهمیت به استعدادهای برتر، استان لرستان صاحب رتبه های برتر در کنکور سراسری شد بطوریکه رتبه اول زبان، رتبه نهم علوم تجربی و ۱۵ نفر رتبه ۲ رقمی بدون سهمیه در استان را کسب کردند.

استاندار لرستان: باور به توانستن، هنر نخبگان و صاحبان استعدادهای برتر است

وی اضافه کرد: بنیاد نخبگان از ۱۰۰ نفر برتر گروه های تجربی، ریاضی و انسانی و از ۵۰ نفر اول گروه های زبان و هنر حمایت ویژه می کند، همچنین با توجه به رویکرد دولت سیزدهم در یک و نیم سال اخیر، حمایت هایی از نخبگان در جذب و استخدام در دستگاه های مختلف و موسسات آموزش عالی انجام شده است.

صادقی ادامه داد: در همین راستا برای جذب ۳۶ نفر پیگیری هایی در حال انجام و ردیف استخدامی برای ۱۰ نفر از نخبگان فراهم شده است.

استاندار لرستان: باور به توانستن، هنر نخبگان و صاحبان استعدادهای برتر است

هفت برابر شدن میزان قبولی کنکور در لرستان

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان نیز با اشاره به هفت برابر شدن میزان قبولی کنکور در استان طی امسال نسبت به سال های گذشته گفت: صعود ۶ پله ای شاخص معدل کتبی از ۳۶ به رتبه ۲۶ از دیگر موفقیت های آموزش و پرورش استان است.

رضا عزتی افزود: تلاش برای ارتقای شاخص معدل کتبی همچنان مورد توجه است تا سالیان بعد هم شاهد رشد معدل کتبی باشیم تا لرستان از رتبه های آخر رها شود و به بالای جدول برسد.

وی تاکید کرد : رتبه اول زبان، نهم علوم تجربی، کسب ۱۵ رتبه ۲ رقمی، ، ۱۵۵ رتبه سه رقمی و ۱۸۳ رتبه زیر ۲ هزار نشان دهنده استعداد بچه های لرستان و توانایی رفتن به بالای جدول است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: همچنین در حوزه توزیع کتاب امسال از ۲۹ به رتبه سوم کشور رسیدیم، همه این موفقیت نتیجه نگاه ویژه به آموزش و پروش است تا از ریل سیاسی به مسیر واقعی خودش که شاخص محور است، قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha