استاندار کرمان در دومین دوره جشن مهر سینمای ایران مورد تقدیر قرار گرفت

کرمان - ایرنا - در آیین اختتامیه دومین جشن ملی سینمای ایران با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از استاندار کرمان به دلیل همراهی همه جانبه و حمایت از برنامه‌ها و فعالیت‌های سینمایی به عنوان استاندار برتر حامی فرهنگ و سینما تقدیر شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، آیین تقدیر از برگزیدگان دومین دوره مهر سینمای ایران با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر نفت، رییس سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری و جمعی از هنرمندان سینمای ایران شامگاه پنجشنبه ۱۳ مهر، در محل "تالار ایوان شمس" تهران برگزار شد.

در این آیین از محمدمهدی فداکار استاندار کرمان به دلیل همراهی همه جانبه و حمایت از برنامه‌ها و فعالیت‌های سینمایی استان و اهتمام در اجرایی کردن تفاهم‌نامه‌های استانی و تشریک مساعی در هم‌افزایی‌های فرهنگی، سینمایی به عنوان استاندار برتر حامی فرهنگ و سینما تقدیر شد.

متن تقدیرنامه به شرح زیر است، استاندار محترم کرمان؛ دومین جشن ملی مهر سینمای ایران با انتخاب شعار اخلاق، آگاهی و امید بر آن بوده است که با ستایش از روشن‌اندیشان هنر سینما و رزمندگان راستین انقلاب فرهنگی در سراسر این خاک پاک، الگوی بعثت عدالت فرهنگی و ترجمه‌ رویش‌ها و زایش‌ها باشد.

این تقدیر نامه می افزاید، تفقد و توجه حضرتعالی که برخاسته از هم عهدی و تشریک مساعی اعضای محترم دولت مردمی در هم‌افزایی‌های فرهنگی، سینمایی و تربیت نسل انقلابی‌ست، موجب تحکیم خاطر متولیان و نشاط هنرمندان و خوش فرجامی این جشن ملی گردید.

با اهدای این لوح سپاس، مراتب قدردانی صمیمانه‌ خود را از مشارکت خردمندانه و بی‌دریغ حضرتعالی تقدیم داشته و از خداوندگار هنر، سربلندی و سعادت برای جنابعالی مسئلت می‌دارم. "

دومین جشن مهر سینمای ایران، امسال از ۲۶ شهریور به همت سازمان سینمایی کشور با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با شعار اخلاق، آگاهی و امید آغاز به کار کرد و در یک بازه زمانی ۱۵ روزه به میزبانی تمامی استان‌های کشور برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha