خانه توزیع کننده موادمخدر در ریگان پلمب شد

کرمان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب ریگان از پلمب یک باب منزل مسکونی توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان اصلی این پرونده نیز روانه زندان شده‌اند.

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان کرمان، سید روح‌الله میرتاج‌الدینی در تشریح این خبر افزود: با توجه به گزارشات واصله مبنی بر توزیع مواد مخدر در یکی از منازل مسکونی شهرستان ریگان، دستورات قضایی لازم به منظور بازرسی و تفتیش از منزل مربوطه صادر شد.

این مقام قضایی ادامه داد: با کشف مواد مخدر صنعتی، محل مورد نظر به لحاظ آنکه تبدیل به مکانی برای توزیع و فروش مواد مخدر شده بود وفق مقررات پلمب شد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه مصرف و گرایش به مواد مخدر یکی از اساسی‌ترین آسیب‌های اجتماعی است و امروزه ریشه و عامل اصلی بسیاری از جرائم و آسیب‌های دیگر نیز محسوب می‌شود، دستگاه قضایی در برخورد با مجرمان، فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر بدون هیچگونه مماشاتی اقدام می کند.

میرتاج الدینی تصریح کرد: به مثابه این مورد در هر جا که ضرورت داشته و قانون اجازه دهد علاوه بر مجازات مجرمان، دستور پلمب محل ارتکاب جرم را نیز صادر خواهیم کرد.

ریگان در ۲۸۵ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha