۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۹:۴۵
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85249746
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار تهران: هیچ امتیازی بالاتر از خدمت به مردم نیست

شهرری - ایرنا - استاندار تهران با بیان اینکه مدیران باید موقعیت‌ و فرصت‌ها را غنیمت بشمارند، گفت: برای مدیران و مسئولان هیچ امتیازی بالاتر از خدمت به مردم نیست.

به گزارش ایرنا، علیرضا فخاری روز شنبه در آیین معارفه فرماندار جدید ویژه شهرستان ری اظهار داشت: دولت سیزدهم اراده‌ قابل‌توجهی برای رفع مشکلات و کمبودها دارد و شهرستان ری نیز مورد توجه بوده اما این اقدامات کافی و وافی نیست و باید تعادل و آرامش روحی در مردم پدیدار شود.

این مسئول تاکید کرد: مسائل مربوط به حوزه‌های اجتماعی، دینی، ترویج فرهنگ ناب اسلامی باید به عنوان الگوی رفتاری برای استان تهران مورد توجه باشد، خاستگاه ری برای ترویج اسلام ناب محمدی همواره مورد توجه بوده و طبیعی است که به ری به عنوان مرکز اسلامی پرداخته شود و انتظارات نیز به همین میزان وجود دارد. 

وی خاطرنشان کرد: خدمت جزو بدیهیات یک مدیر است و نبایستی مدیران به این موضوع غره شوند و نگاه مسئولین باید بدون منت باشد، واقعا خوب نیست همچنان برخی مشکلات بر روی زمین باقی مانده و باید مسئولین برای حل این مشکلات، اراده داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه شهرستان ری با توجه به سابقه تاریخی و ظرفیت های بزرگ، نیاز به کارهای بزرگ دارد و باید مردم به زندگی آرام و بدون دغدغه برسند، افزود: تهران به برکت وجود "ری" شکل گرفت و باید به همین اعتبار مورد توجه قرار گیرد.

فخاری تاکید کرد: بر ما واجب است از ظرفیت نیروی جوان سرپرست سابق فرمانداری ویژه شهرستان ری (محمد بشارت) بهترین استفاده را داشته باشیم چراکه در طول مدیریتشان گام های خوبی برای شهرستان برداشتند.

استاندار تهران با اشاره به انتصاب مهدی باب الحوائجی به عنوان فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: وی فردی متخصص و توانا برای انجام این مسئولیت هستند و امیدوارم به عنوان خادم مردم، تکالیف خود را با تمام قدرت انجام دهند.

نماینده مردم تهران: هیچ دخالتی در انتصاب فرماندار جدید نداشتیم

نماینده مردم تهران، ری ، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر نیز در این آیین با بیان اینکه هیچ دخالتی در انتصاب فرماندار جدید نداشتم گفت: مردم برای ملاقات با فرماندار، نباید دچار سختی شوند.

استاندار تهران: برای مدیران هیچ امتیازی بالاتر از خدمت به مردم نیست

سید علی یزدی خواه افزود: هرچند به برکت انقلاب خدمت شایسته ای برای مردم انجام شده است اما باز هم کاستی هایی وجود دارد که با حضور فرماندار باید شهرستان چند گام به جلو برود.

وی اظهار داشت: اشتغال، گردشگری، مشکلات حقابه کشاورزان، پساب ها، اداراتی که شایسته مردم انقلابی شهرستان ری نیست از جمله مشکلاتی است که باید پیگیری شوند و با همکاری تمام مسئولین در شهرستان ری مرتفع شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: فرماندار جدید شهرستان ری باید به سرعت مشکلات و ظرفیت ها را شناسایی کند و تناسب در خدمات به شمال تهران و جنوب تهران باید ایجاد شود.

مهدی باب الحوائجی فرماندار جدید ویژه شهرستان ری دارای مدرک دکتری برنامه ریزی شهری است و سابقه فعالیت به عنوان مدیرکل اداری و توسعه منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان، فرماندار فامنین، مدیر هسته گزینش استانداری همدان، بخشدار فامنین شهرستان فامنین، بخشدار جوکار شهرستان ملایر و چندین سال فعالیت مدیریتی در قوه قضائیه را در کارنامه کاری خود دارد.

هفدهمین فرماندار شهرستان ری پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، متولد ۱۳۵۴ شهر همدان است.

پیش از این محمد بشارت سرپرستی فرمانداری ویژه ری را برعهده داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha