۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۶
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85249900
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چگونه سایبان ماشین با کیفیتی خریداری کنیم؟

۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۶
کد خبر: 85249900
چگونه سایبان ماشین با کیفیتی خریداری کنیم؟

در این مقاله به بررسی نکاتی خواهیم پرداخت که شما را در انتخاب انواع سایبان ماشین و سایبان حیاط راهنمایی می کند و باعث می شود تا انتخاب بهتری را نیز داشته باشید.

کمبود فضای مناسب برای پارک ماشین ‌ها و نبود امکانات کافی در این فضا ها سبب گشته تا افراد به سوی ساخت سایبان ماشین روی آورند. سلامت ماشین با توجه به قیمت روز افزون آن امری حائز اهمیت است بنابراین ساخت فضای مناسب در دستور کار دارندگان خودرو قرار گرفته است. در این مقاله به بررسی نکاتی خواهیم پرداخت که شما را در انتخاب این سازه پرکاربرد یاری می ‌رساند و باعث می شود تا انتخاب بهتری را داشته باشید.

چرا به سایبان ماشین نیاز داریم؟

علت اصلی استفاده از این محصول برقراری شرایط بهتر برای وسایل نقلیه است و راحتی و آسایش بیش تری برای دارندگان آن فراهم خواهد شد. هنگامی که خودرو در معرض عوامل جوی قرار می ‌گیرد و با ریختن بارش‌ ها و یا تابش نور خورشید دچار صدمات جبران نا پذیری می شود، از نظر اقتصادی و آرامش روانی نیز برای دارندگان وسیله نقلیه مناسب نمی ‌باشد بنابراین بهتر است در فضایی مسقف و به دور از این عوامل ماشین‌ ها قرار بگیرند.

با نصب سایبان خودرو هزینه های اضافی را کنترل کنید!

یکی از اصلی ‌ترین اهداف این محصول کنترل هزینه ‌های اضافی برای افراد است. در گذشته سایبان خودرو تنها به منظور سایه اندازی در فضا اجرا می ‌شد اما سایبان ‌های مدرن از ورود هر گونه آسیب مثل رنگ پریدگی، پیر شدن اجزا و پوسیدگی آن ها و تخریب چشم انداز داخلی ماشین جلوگیری می‌ کنند و باعث ایجاد ایمنی و خسارت‌ های کم تری در محیط خواهند شد. علاوه بر آن در زیبایی فضای اطراف نیز موثر خواهند بود و به کاهش مصرف انرژی نیز کمک شایانی می ‌نمایند. در نتیجه در شهر های بزرگ می‌ توان آلودگی و ترافیک را نیز تا حد زیادی کنترل کرد.

یک سایبان خودرو خوب از چه ویژگی‌ هایی برخوردار است؟

در ادامه به بررسی پارامتر هایی خواهیم پرداخت که شما را در انتخاب یک سایبان خودرو خوب یاری می ‌رساند. هنگامی که جهت تهیه این محصول به مراکز تولید کننده و یا وب سایت‌ های موجود مراجعه می ‌کنید با طیف وسیعی از طرح و شکل این سازه ‌ها مواجه می ‌شوید. انتخاب طرح مورد نظر می ‌تواند شما را از هزینه اضافی و یا مشکلاتی مثل تعمیر و تعویض سایبان بی ‌نیاز سازد.

نکات حائز اهمیت جهت انتخاب سایبان خودرو:

  • این محصول باید دوام و استحکام بسیار بالایی داشته باشد تا عوامل محیطی مثل وزش باد شدید و طوفان نتواند آن را دچار آسیب‌ های جدی نماید.
  • طراحی سایبان باید بر اساس استاندارد ها و اصول فنی و مهندسی صورت گرفته باشد و عملکرد سازه در هنگام وقوع عوامل طبیعی نیز به خوبی سنجیده شده باشد.
  • در بخش سقف و اسکلت این محصول بهتر است به سراغ مواد اولیه مرغوب و با کیفیت بروید تا علاوه بر عملکرد مناسب، سایبان حیاط زیبایی نیز داشته باشد. طرح سایبان خودروی زیبا می ‌تواند در جلوه محیط اطراف خود نیز بسیار موثر باشد.
  • سایبان خودرو باید تمام مناطق مورد نظر تحت پوشش خود قرار دهد و از ورود هر گونه عوامل آسیب ‌زا نیز جلوگیری کند.

چگونه سایبان ماشین با کیفیتی خریداری کنیم؟

چه پوششی را برای سقف سایبان خودرو در حیاط استفاده کنیم؟

برای ساخت سایبان حیاط جهت پارک خودرو ها به سراغ سقف ‌هایی مقاوم و مستحکم بروید که از ویژگی‌ های زیر برخوردار هستند:

  • روکش سایبان حیاط باید وزن سبکی داشته باشد تا اجرای سایبان با سرعت بالا و کم ترین مشکل امکان‌ پذیر شود.
  • خاصیت شکل پذیری بالا نیز سبب گشته تا بتوانیم سقف سایبان حیاط را با طرح دلخواه اجرا کنیم.
  • ریختن بارش‌ های مختلف مثل باران اسیدی و برف سنگین نیز نباید مقاومت سایبان را از بین ببرد.
  • در طولانی مدت نباید رنگ و ماهیت این روکش‌ ها تغییر کند به ویژه اگر در معرض تابش نور خورشید نیز قرار دارند.
  • در هنگام ریختن بارش ‌ها و یا وزش باد شدید نباید سر و صدایی در محیط ایجاد شود چرا که آلودگی صوتی می ‌تواند خاطر اطرافیان و همسایگان را مکدر سازد.

پیشنهاد ما جهت انتخاب سقف مناسب برای ساخت سایبان ماشین در حیاط استفاده از ورق ‌های یو پی وی سی است. این روکش‌ های مدرن از تمامی ویژگی ‌های فوق برخوردار هستند و می‌ توانند گزینه مناسبی برای ساخت پارکینگ در شرایط مختلف محسوب شوند.

مراحل اجرای سایبان ماشین در حیاط

سایبان ماشین در چند مرحله در محیط مورد نظر اجرا می ‌شود. شایان به ذکر است سایبان ‌های مدرن برای اجرا و راه ‌اندازی نیاز به مدت زمان طولانی نخواهند داشت بنابراین کم ترین مزاحمتی را برای ساکنین ساختمان ایجاد نمی ‌کنند.

  • در مرحله اول باید متناسب با تعداد پایه ‌ها و ستون ‌هایی که برای سایبان حیاط طراحی شده، فونداسیون و پی مناسب را اجرا کرد البته این مرحله مربوط به سایبان ‌های ثابت است.
  • در مرحله بعد پس از اجرای فونداسیون مناسب و قرار گیری صفحه ستون‌ ها می‌بایست اسکلت سازه در فضا قرار بگیرد و اجزای آن از طریق اتصالات مستحکم به یکدیگر مونتاژ شوند.
  • در در مرحله بعدی جهت استحکام سازی سازه در برابر عواملی چون رطوبت می‌ بایست آن را رنگ آمیزی نماییم.
  • در مرحله آخر سقف سایبان بر روی اسکلت آن قرار می ‌گیرد و اکنون این سازه آماده بهره ‌برداری می ‌باشد.

چگونه سایبان ماشین با کیفیتی خریداری کنیم؟

سایبان ماشین را در چه فضایی نصب کنیم؟

انتخاب فضای مناسب برای اجرای سایبان در حیاط نیز می تواند در عملکرد آن موثر باشد. برای اجرای سازه بهتر است به مسیر های دسترسی، محل ورود یا خروج ماشین ها، زاویه تابش نور خورشید و یا دیگر عناصر موجود در محوطه توجه نمایید یا با کارشناسان با تجربه مشورت کنید تا بهترین فضا را برای نصب سایبان ماشین انتخاب نمایید. البته عوامل جانبی دیگری چون نوع طراحی محصول، تعداد پایه ها، متراژ محیط و سطح اشغال سایبان نیز در محل نصب آن موثر هستند.

دو نکته مهم برای اجرای سایبان خودرو در حیاط

بهتر است اجرای این محصولات را به دست افراد توانمند و با تجربه بسپارید زیرا هنگامی که سایبان به شکل اصولی و استاندارد در محیط اجرا می ‌شود، عملکرد بهتری را در شرایط مختلف از خود نشان می ‌دهد. همچنین این افراد با در دست داشتن ابزار آلات استاندارد و مناسب می ‌توانند سازه را به شکل بهتری در محیط اجرا نمایند.

نکته دوم حائز اهمیت جهت تهیه سایبان حیاط خرید این محصول از مراکز معتبر و با سابقه است چرا که افراد با خیالی آسوده سازه را تهیه می ‌نمایند و نسبت به قیمت آن نیز نگرانی یا دغدغه‌ ای ندارند. تهیه این محصولات از شرکت‌ های تولید کننده با سابقه در کشور آن ها را با مزایای زیادی نظیر گارانتی، اجرای اصولی و طراحی زیبا و بی ‌نظیر نیز مواجه خواهد کرد.

شرکت سایه سازان کوروش

یکی از مراکز تولید کننده انواع سایبان حیاط با طرح ‌ها و شکل‌ های متنوع این مجموعه می ‌باشد. مجموعه ی سایه سازان کوروش پروژه ‌های متعددی را در فضا های شخصی و عمومی اجرا نموده است بنابراین سابقه ‌ای طولانی در این زمینه دارد. این مجموعه محصولات را با بهترین کیفیت و مناسب‌ ترین قیمت به مشتریان عزیز ارائه می ‌نماید. جهت دریافت اطلاعات لازم برای خرید محصول می‌ توانید از طریق شماره زیر با همکاران ما در تماس باشید.

تلفن تماس: ۰۹۱۲۳۷۹۳۱۲۰

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha