۷ هزار دستگاه خودرو و موتورسیکلت در کرمانشاه توقیف طولانی مدت است

کرمانشاه - ایرنا - رییس پلیس راهور استان کرمانشاه با بیان اینکه ۷ هزار دستگاه خودرو و موتورسیکلت در سطح استان توقیف طولانی مدت است، گفت: شهروندان از فرصت و تسهیلات ترخیص وسایط نقلیه از پارکینگ‌ها استفاده کنند.

سرهنگ محمد حیدری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا به تسهیلات ویژه‌ برای ترخیص خودرو و موتورسیکلت‌های توقیفی به مناسبت هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: تقسیط جرایم راهنمایی و رانندگی تا یکسال، امکان پرداخت ۵۰ درصد خلافی به صورت نقد و ۵۰ درصد به صورت قسط یکساله و ترخیص غیرحضوری به صورت اینترنتی در بستر سامانه پلیس من تسهیلات پیش بینی در این خصوص است که از تاریخ ۱۵ تا ۲۹ مهر ماه جاری ادامه دارد.

وی اضافه کرد: دستورالعمل تسهیلات مورد اشاره شامل مالکان خودروها و موتورسیکلت های رسوبی و غیر رسوبی که دارای شکایت و دستور قضایی هستند، نمی شود.

وی گفت: شهروندان برای ترخیص وسایط نقلیه خود علاوه بر مراجعه غیرحضوری می توانند به صورت مراجعه حضوری نیز به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و اقدام کنند.

رییس پلیس راهور کرمانشاه: شهروندان برای ترخیص خودروهای خود از پارکینگ اقدام کنند

وی تاکید کرد: ممکن است برخی از موتورسواران و رانندگان فاقد گواهینامه باشند که در این حالت نیز با اخذ تعهد مبنی بر دریافت مجوز رانندگی، خودرو و یا موتورسیکلت تحویل فرد دارای گواهینامه معرفی شده از سوی مالک می شود.

سرهنگ حیدری با بیان اینکه محاسبه و هزینه توقفگاه هم بر اساس نرخ تعیین شده در سال ۱۳۹۴ است، افزود: هم اکنون ۲ هزار دستگاه خودرو و پنج هزار موتورسیکلت رسوبی در پارکینگ های استان کرمانشاه وجود دارد و در صورتی که از زمان ورود موتور به پارکینگ ۶ ماه و خودرو یکسال زمان گذشته باشد احتمال طی مراحل بعدی اداری برای اسقاط وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha