کشف یک تن مواد مخدر در طرح آرامش فراجا در غرب استان تهران

شهریار- ایرنا- فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: در طرح آرامش نیروی انتظامی (فراجا )که به مدت یک هفته در غرب استان تهران اجرا گردید بالغ بر یک تن مواد مخدر کشف شد.

به گزارش ایرنا، در سومین روز از هفته نیروی انتظامی ( شنبه ) سردار سرتیپ کیومرث عزیزی اظهار داشت: رسیدگی به دغدغه های مردم در اولویت کار پلیس قراردارد و همواره تلاش کردیم تا پوشش مناسبی در حوزه های مختلف داشته باشیم که موجبات رضایت مندی آنان فراهم شود و این تلاش ها با تمام توان استمرار خواهد داشت.

وی بیان کرد: طرح آرامش فراجا در شهر یک طرح ملی است که در سراسر کشور انجام شده و در حوزه انتظامی ویژه غرب استان تهران هم به مدت یک هفته با بهره گیری از تمام توان پلیس مواد مخدر استان و شهرستانها و سایر پلیس های تخصصی به اجرا درآمد.

سردار عزیزی افزود: در این طرح برخورد قاطع و موثری با قاچاقچیان مواد مخدر شد که با همت خوب همکاران پلیس، کشفیاتی بالغ بر یک هزار کیلو در همین یک هفته اخیر داشتیم.

کشف یک تن مواد مخدر در طرح آرامش فراجا در غرب استان تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: طی شش ماه با کمک همه مسئولان و حمایت‌های قانونی و ۸۰۰ طرح اجرا شده در نقاط آلوده، دستاوردهای بسیار خوبی کسب کرده و بیش از ۱۰ درصد پیشرفت دستگیری نسبت به گذشته و ۲ درصد کاهش جرم و سرقت در غرب استان تهران داشته‌ایم.

سردار عزیزی با اشاره به کشفیات مواد مخدر اظهار داشت: در همین مدت بیش از ۶ تن و ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده که رکورد خوبی نسبت به سال‌های گذشته است و ۷۴ درصد افزایش کشف مواد مخدر داشته‌ایم و بیش از ۶ هزار نفر معتاد متجاهر دستگیر شدند.

وی به معرفی بیش از ۳۵۰۰ نفر معتاد متجاهر به مراکز و تأثیر آن برکاهش سرقت‌های خرد اشاره کرد و گفت: اقدامات قاطع با حداکثر اختیارات قانونی و قوه قهریه در برخورد با اراذل و اوباش داشتیم و این امر بر کاهش جرائم بسیار موثر بوده است.

عزیزی به اجرای طرح‌ها به صورت محله‌ محور و همکاری مردم و معتمدین اشاره داشت و افزود: در رصد فضای مجازی کارگروه‌های ویژه تشکیل شده و نتیجه پیگیری‌ها به مردم اطلاع داده می‌شود و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده اقدامات بیشتر انجام خواهد شد.

کشف یک تن مواد مخدر در طرح آرامش فراجا در غرب استان تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران درخصوص تقویت بنیه انتظامی خاطرنشان کرد: تجهیزات گشت‌ها، فناور محور شده و به‌طور مکانیزه و سیستمی کنترل می‌شود و اشرافیت خوبی در تسلط اطلاعاتی ایجاد شده و تا پایان سال با همکاری شرکت‌های دانش بنیان در جهت کنترل فنی تجهیز با تجهیزات الکترونیک نسبت به سارقین سابقه‌دار انجام خواهد شد و اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

گفتنی است در صبحگاه مشترک به مناسبت هفته نیروی انتظامی یگان های حاضر در فرماندهی غرب استان تهران از مقابل جایگاه رژه رفتند.

سخنگوی فراجا ، هفته انتظامی را امسال از پنجشنبه سیزدهم مهرماه با غبارروبی مزار شهدا و پایان آن را چهارشنبه نوزدهم مهرماه اعلام کرد.

سردار سعید منتظر المهدی سخنگوی پلیس تصریح کرد: شعار امسال هفته انتظامی «شهروند قانونمدار، پلیس خدمتگزار» انتخاب شده تا در سایه مشارکت و همکاری مردم و خدمت بی منت پلیس، امنیت و آرامش در ابعاد مختلف برقرار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha