مقاومت و ایستادگی گفتمان غالب در دنیای امروز است

ارومیه - ایرنا - رییس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: نهادینه سازی گفتمان اسلامی، مقاومت و ایستادگی در مدارس و دانشگاه‌ها به عنوان گفتمان غالب در دنیا، نیازمند تلاش جمعی و مستمر است.

سردار سرتیپ پاسدار مجتبی باستان روز یکشنبه در آیین همبستگی با دانش آموزان فلسطینی در مدارس خوی، با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم با این مضمون که «خداوند باطل را محو می‌کند و حق را پابرجا می سازد»، افزود: امروز در راستای همین آیه شریفه، شاهد اضمحلال رژیم غاصب صهیونیستی هستیم.

وی با اشاره به پیروزی‌های مردم و گروه‌های مقاومت فلسطینی اظهار کرد: مردم فلسطین و گروه های مقاومت قدم‌های خوبی برداشته‌اند و زمینه برداشته شدن غده سرطانی را که ۷۰ سال است به دنبال شرارت و اغتشاش در منطقه است و رد پای آن در همه تحرکات ضدبشری دیده می شود، فراهم کرده اند.

مقاومت و ایستادگی گفتمان غالب در دنیای امروز است

سردار سرتیپ باستان اضافه کرد: نام رژیم صهیونیستی با ویرانی عجین شده و این رژیم غاصب بدترین سلاح ها را برعلیه مردم به‌ویژه کودکان به کار می برد .

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مخالفت جدی با تنویر افکار عمومی دارد و ضد حقوق بشر کار می‌کند، ادامه داد: امروز به لطف الهی گروه‌های مقاومت در مقابل این رژیم غاصب ایستاده اند و با عنایات الهی نیز پیروز خواهند شد.

به گزارش ایرنا، رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح دیروز (شنبه) عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.

این عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین که از طریق تونل ها، روی زمین، دریا و هوا به همراه شلیک هزاران راکت و موشک به سرزمین های اشغالی صورت گرفته تاکنون موجب هلاکت حداقل ۳۵۰ صهیونیست و زخمی شدن بیش از یکهزارو ۸۰۰ صهیونیست دیگر شده است.

اسارت بیش از ۱۰۰ نظامی صهیونیست که در میان آنها یک سرلشکر نیز وجود دارد و همچنین تصرف موقت هفت شهرک صهیونیست نشین از دیگر دستاوردهای این عملیات بی نظیر مقاومت فلسطین بشمار می رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha