تشکیل ستاد برگزاری روز ملی مبارزه با استکبارجهانی در ۱۲ شهرستان یزد

یزد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ستاد برگزاری روز ملی مبارزه با استکبارجهانی در شهر یزد و ۱۱ شهرستان دیگر این استان تشکیل و برنامه‌ریزی برای انجام باشکوه آن ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام " محمد حسین متوسل " روز یکشنبه در جمع مسئولان فرهنگی شهر یزد افزود: در هر شهرستان، تمامی فعالیت‌ها در قالب هفت کمیته مجزا برنامه‌ریزی و امور مرتبط با همراهی مردم پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: به مناسبت روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در تمام مناطق و شهرستان‌های استان تجمع ضد استکباری با حضور اقشار مختلف به خصوص دانشجویان و دانش آموزان برگزار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: این تجمع‌ها که امسال به دلیل حوادث اخیر منطقه و پیروزی جبهه مقاومت بسیار اهمیت دارد در حدود ۵۰ نقطه استان برگزار می‌شود.

به گفته متوسل، تمامی برنامه‌های بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبارجهانی در قالب کمیته‌های دانشگاهیان، دانش‌آموزان، اطلاع رسانی، حوزویان، امنیتی، پشتیبانی و فرهنگی و تبلیغات پیگیری می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: امسال تجمع‌های ۱۳ آبان با هدف جهاد تبیین و روشنگری برای مردم به خصوص نوجوانان و جوانان و همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری است.

همچنین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: روز ملی مبارزه با استکبارجهانی فرصتی است تا نسل جوان را در جریان اهداف دشمنان و مخالفان انقلاب اسلامی قرار دهیم.

تشکیل ستاد برگزاری روز ملی مبارزه با استکبارجهانی در ۱۲ شهرستان یزد

حجت‌الاسلام " علیرضا نجیمی " با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۳ آبان افزود: همکاری مردم به خصوص دانش آموزان و دانشجویان در برگزاری برنامه‌ها باید برجسته باشد.

وی اظهار کرد: واگذاری برنامه‌های مختلف روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به نوجوانان و جوانان باید محور برنامه‌ها و جزو اهداف مهم ستاد مراسم در استان باشد.

از جمعیت یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفری یزد حدود ۳۰۰ هزار نفر دانش آموز و نزدیک به یکصد هزار دانشجو نیر در مراکز علمی و دانشگاهی این استان به تحصیل مشغول هستند. ۱۳ آبان یادآور سه حادثه مهم تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان به دست رژیم شاهنشاهی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ به دست دانشجویان پیرو خط امام است که وجه اشتراک این سه حادثه مهم، استکبارستیزی و مقاومت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha