سرپرست هنگ مرزی ارومیه: ایرنا در انعکاس رشادت‌های مرزبانان نقش محوری دارد

ارومیه - ایرنا - سرپرست هنگ مرزی ارومیه با قدردانی از همراهی خبرگزاری جمهوری اسلامی در انعکاس اخبار رشادت‌های مرزبانان در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: ایرنا، نقش محوری در این خصوص دارد و ما آماده همکاری بیشتر در تبیین فعالیت ها هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ میرحسین جلالی روز دوشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز ارومیه با اشاره به جایگاه مهم و موثر رسانه در جامعه امروزی افزود: فعالیت رسانه‌ای کار خطیری در جامعه است به نحوی که نوع دیدگاه آن رسانه تاثیرات مستقیم در جامعه دارد.

وی اضافه کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز از جمله خبرگزاری‌های مطمئن و جامع در پوشش اخبار است و همیشه اخبار فضای مجازی را از طریق این خبرگزاری پیگیر هستم.

وی با اشاره به نقش رسانه در اطلاع رسانی فعالیت‌های هنگ مرزی ارومیه اظهار کرد: مرزداران، پاسداری از مرزهای ایران اسلامی را وظیفه مهم خود می دانند و تمامی سختی کار را به عشق آرامش و امنیت مردم به جان می‌خرند و رسانه‌ها نیز این موضوع را به مردم نشان می‌دهند.

سرپرست هنگ مرزی ارومیه ادامه داد: می توان با همراهی خبرگزاری جمهوری اسلامی، از سخت ترین شرایط کاری مرزبانی گزارش و فیلم تهیه کرده و از این طریق، سختی های کار مرزبانان را به مردم نشان داد.

جلالی گفت: مرزداران نظام مقدس جمهوری اسلامی در سوز زمستان و با سختی‌های کولاک برف و بارش های سنگین نیز به صورت شبانه روزی از مرزهای ایران پاسداری می‌کنند و این امر را با عشق انجام می دهند.

صابر چهرقانی سرپرست خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار از آمادگی این خبرگزاری برای انعکاس مستمر خدمات مرزبانی در حوزه های مختلف خبر داد و از پیشنهاد سرپرست هنگ مرزی ارومیه در خصوص تهیه گزارش و فیلم از فعالیت مرزبانان استقبال کرد.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی ۹۶۷ کیلومتر مرز با ترکیه، عراق و جمهوری آذربایجان دارد؛ از این میزان ۱۵۵ کیلومتر در شهرستان ارومیه قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha