۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۱۲
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85253035
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نخستین تمرین تیم ملی برگزار شد؛ گوشه‌گیری خداداد و پابه توپ شدن ۱۰ بازیکن

تهران- ایرنا- اولین تمرین تیم ملی فوتبال در حالی عصر امروز برگزار شد که با حواشی مختلفی روبه‌رو بود.

به گزارش ایرنا، تمرینات تیم ملی فوتبال برای حضور در تورنمنت اردن از عصر امروز دوشنبه در زمین شماره ۲ کمپ تیم‌های ملی آغاز شد.

در اولین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال از ۲۳ بازیکن دعوت شده، ۱۰ بازیکن حاضر بودند.

سید حسین حسینی، پیام نیازمند، شجاع خلیل‌زاده امین حزباوی، صالح حردانی، روزبه چشمی، مهرداد محمدی، رامین رضاییان، محمد دانشگر و محمد جواد حسین‌نژاد بازیکنانی بودند که در تمرین امروز حاضر بودند.

نخستین تمرین تیم ملی برگزار شد؛ گوشه‌گیری خداداد و پابه توپ شدن ۱۰ بازیکن

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی و محمد حسین کنعانی‌زادگان ملی‌پوشان پرسپولیس با توجه دیدار روز گذشته تیم با گل‌گهر در تمرین حاضر نبودند و با تصمیم قلعه‌نویی در ساختمان پک به ریکاوری پرداختند.

۱۰ بازیکن باقی‌مانده که لژیونرهای شاغل در باشگاه‌های اروپایی هستند قرار است طی روزهای آینده به اردوی تیم ملی ملحق شوند.

نخستین تمرین تیم ملی برگزار شد؛ گوشه‌گیری خداداد و پابه توپ شدن ۱۰ بازیکن

از نکات قابل تامل تمرین امروز، گوشه‌گیری خداداد عزیزی بود. مشاور سرمربی تیم ملی بر خلاف دور گذشته تمرینات تیم ملی، این بار ترجیح داد به جای کنار زمین آمدن و فعال بودن در جریان تمرینات، از روی نیمکت نظاره‌گر اولین تمرین ملی‌پوشان بود.

مانند چمن ورزشگاه آزادی، زمین تمرین تیم ملی هم وضعیت مناسبی از نظر کیفیت ندارد و به نظر می‌رسد عدم رسیدگی به آن سبب شده به وضعیت فعلی دچار شود. این بار هم حضور تانکر برای آبیاری چمن در پشت کمپ جالب توجه بود!

موهای کوتاه محمدجواد حسین‌نژاد ملی‌پوش جوان کشورمان برخلاف قبل یکی از حواشی تمرین امروز بود. البته این بازیکن که پس از درخشش در لیگ و تیم سپاهان نظر قلعه‌نویی را جلب کرده است، اشاره کرد که سرمربی تیم ملی از او نخواسته موهایش را کوتاه کند و خودش تصمیم گرفته است موهایش را بزند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha