۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۳
کد خبر: 85253441
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کره شمالی اسرائیل را مسئول جنگ در غزه اعلام کرد

۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۳
کد خبر: 85253441
کره شمالی اسرائیل را مسئول جنگ در غزه اعلام کرد

تهران – ایرنا – رسانه دولتی کره شمالی امروز سه‌شنبه با اظهار نظر درباره درگیری‌های نظامی بین اسرائیل و حماس برای اولین بار، رژیم اشغالگر قدس را به دلیل خونریزی در غزه محکوم کرد.

به گزارش ایرنا از استریتز تایمز، امروز روزنامه رودونگ سینمون کره شمالی به نقل از رسانه های خارجی، مقاله مختصری در مورد درگیری و تلفات غزه منتشر کرد.

این روزنامه نوشت: جامعه بین المللی بر این باور است این درگیری نتیجه اقدامات جنایتکارانه مستمر اسرائیل علیه مردم فلسطین بوده و راه اصلی برون رفت از آن، برپایی کشور مستقل فلسطین است.

این خشونت ها که بیش از ۱۵۰۰ کشته برجای گذاشته است، موجب اعلامیه های حمایت برخی کشورهای غربی از اسرائیل و درخواست برای پایان دادن به جنگ و حمایت کشورها از غیرنظامیان شد.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات طوفان الاقصی غافلگیر شده و توان مقابله با نیروهای مقاومت را ندارد، برای جبران شکست خود اقدام به بمباران وحشیانه شهر غزه و مردم آن نموده است. به حدی که در اثر این بمباران ها بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین تا بامداد امروز (سه شنبه) ۷۰۴ نفر شهید شده اند که ۱۴۰ نفر آنها کودک و ۱۰۵ نفر آنها زن هستند. حماس تهدید کرده است هر بار که رژیم صهیونیستی خانه فلسطینی‌ها را بدون اخطار بمباران می‌کند، یک اسیر اسرائیلی را اعدام می‌کند.

همچنین شمار زخمی های حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه ۴۰۰۰ نفر و تعداد زخمی های صهیونیست ها نیز از مرز ۲۷۴۱ نفر گذشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha