۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۶
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85253475
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هر چیزی که باید درباره پوستر دیواری بدانید

۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۶
کد خبر: 85253475
هر چیزی که باید درباره پوستر دیواری بدانید

با پوستر دیواری آشنا هستید؟ دسته‌بندی‌های مختلفی برای پوستر دیواری وجود دارد و حتی می‌توانید آنها را سفارشی و شخصی‌سازی‌شده تهیه کنید. در ادامه درباره این انتخاب جذاب برای نشاندن روی دیوارهای یک مکان بیشتر می‌خوانید.

با پوستر دیواری آشنا هستید؟ شاید فکر کنید که منظور همان پوسترهایی است که در ابعاد مختلف چاپ می‌شوند و امکان نصب و چسباندنشان روی دیوار وجود دارد. باید بگوییم که این محصول و مفهوم در دنیای کاغذ دیواری ها بسیار مبسوط‌تر و جالب‌تر است. پوستر دیواری زیرمجموعه‌ای از محصولات کاغذ دیواری ‌اند. این محصولات که برای پوشاندن دیوارها کاربرد دارند، در ابعاد مختلف چاپ می‌شوند و نمایان‌گر تصویری مشخص‌اند. دسته‌بندی‌های مختلفی برای پوستر دیواری وجود دارد و حتی می‌توانید آنها را سفارشی و شخصی‌سازی‌شده تهیه کنید. در ادامه درباره این انتخاب جذاب برای نشاندن روی دیوارهای یک مکان بیشتر می‌خوانید.

پوستر دیواری چیست و چه مزایایی دارد؟

هر چیزی که باید درباره پوستر دیواری بدانید

پوستر دیواری تصویری یک‌دست و یک‌پارچه است که روی کاغذ می‌نشیند و با نصبش روی دیوار شاهد یک عکس در ابعاد بزرگ خواهید بود. پوستر دیواری انواع مختلفی دارند و می‌توانند در قالب منظره‌ای از طبیعت، طرح و نقشی سه ‌بعدی یا حتی عکسی از یک فرد چاپ شوند. مزایای پوستر دیواری پرشمار است:

  • امکان خرید سریع و اینترنتی
  • ایجاد فضایی خاص و منحصربه‌فرد
  • ماندگاری بالا و پوشش‌دهی مطلوب دیوار
  • قیمت مناسب و نصب آسان
  • تولید در ابعاد دلخواه

خرید سریع و آنلاین پوستر دیواری

اگر قصد دارید که فضای جذابی برای محیط کار، منزل یا هر جای دیگری بسازید، حتما در طراحی و تغییر دکوراسیون به پوستر دیواری فکر کنید. با مراجعه به مراکز خرید معتبر، خیالتان بابت کیفیت جنس محصولات هم راحت خواهد بود. والینو از معتبرترین و پرسابقه‌ترین مراجع تولید و فروش پوستر دیواری است که با فراهم‌کردن امکان خرید اینترنتی و آنلاین انواع پوستر دیواری به آدرس https://wallino.com/wall-poster به رفاه مشتریان کمک شایانی کرده است.

ایجاد فضایی خاص و منحصربه‌فرد

کاغذ دیواری برای ایجاد فضاسازی در دکوراسیون داخلی گزینه‌های مناسبی‌اند اما قدرت پوستر دیواری در این زمینه بیشتر است. با پوستری دیواری می‌توانید به‌طور آنی و فوری، نگاه‌ها را در محیط جلب کنید. برای مثال، فرض کنید که یک رستوران دارید و با ایجاد پوستر دیواری با طرحی از یک غذای جذاب، دیوارها را پوشانده‌اید. اثرگذاری این تصویر و شکوهی که در اختیارتان قرار می‌دهد، خیلی سریع باعث فضاسازی و جذب نگاه مشتریان و افرادی می‌شود که به محیط پا می‌گذارند.

ماندگاری بالا و پوشش‌دهی مطلوب دیوار

تنوع جنس پوستر دیواری بسیار زیاد است. این محصولات از نقطه‌نظر جنس در کیفیت‌های مختلف چاپ می‌شوند و پوشش‌دهی دیوار با آنها هم باعث می‌شود که هرگونه مشکل و ایراد احتمالی روی دیوار دیگر به چشم نیاید. اگر از محصولات باکیفیت بازار خرید کنید، می‌توانید مطمئن باشید که دیوارهای مکان موردنظرتان تا سالیان طولانی بی‌نیاز از پوشش و تمیزکاری مجدد خواهند بود.

انواع مختلف طرح‌های پوستر دیواری

هر چیزی که باید درباره پوستر دیواری بدانید

همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره شد، طرح‌های پوستر دیواری بسیار متنوع است. از جمله انواع مدل های پوستر دیواری معروف که در بازار وجود دارد، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • طرح پتینه
  • طرح گل
  • اشکال سه ‌بعدی
  • طبیعت

پوستر دیواری پتینه

پتینه از جذاب‌ترین ایده‌هایی است که در دنیای دکوراسیون و طراحی وجود دارد. منظور از طرح‌های پتینه مواردی است که ضمن نوبودن، حالتی از قدیمی‌بودن را متبادر می‌کنند. پتینه اجرای طرح و رنگی روی پوستر دیواری است که یادآور یک دیوار قدیمی است اما به هیچ عنوان باعث انتقال حس کهنگی و خرابی نمی‌شود. پوسترهای دیواری با طرح پتینه می‌توانند برای فضایی بزرگ و باشکوه کاربرد داشته باشند. در طراحی استایل کلاسیک و مجلل از پوسترهای دیواری پتینه استفاده می‌شود.

پوستر دیواری گل

پوستر دیواری با طرح گل هم از پرتنوع‌ترین مواردی است که می‌توانید در بازار مشاهده کنید. طرح‌های مختلفی از انواع گل‌های بزرگ و کوچک روی پوسترهای دیواری می‌نشیند. با در نظرگرفتن مختصات فضای تحت اختیارتان می‌توانید از طرح‌های متنوع گل برای تزئین و پوشاندن دیوارها بهره ببرید.

پوستر دیواری سه‌ بعدی

پوستر سه بعدی هم جذاب و نوین‌اند. این طرح‌های پوستر دیواری می‌توانند با ایجاد عمق و ابعادی متفاوت از آنچه در واقعیت است، موجب خطای دید شوند. برای نمونه یک تونل را در نظر بگیرید که از روی دیوار اتاق پذیرایی، شما را به ورود به یک هزارتوی پررمزوراز دعوت می‌کند. یک جاده یا جنگل هم می‌توانند در قالب تصویری سه ‌بعدی روی دیوار قرار بگیرند. انتخاب شکل‌های سه ‌بعدی برای کاغذدیواری‌ها همیشه ایده‌ای خاص است که برای اجرایش نیاز به کمی تهور و بهره‌مندی از سلیقه‌ای خاص وجود دارد.

پوستر دیواری طبیعت

طبیعت همیشه پرطرفدار است. پوستر دیواری با طرحی از ساحل دریا، کهکشان یا جنگل هم می‌توانند انتخاب‌های تازه و جذابی برای نشاندن روی دیوار یک فضا باشند. کمبود ارتباط با طبیعت در این روزها باعث شده که وجودش حتی در قالب مصنوعی و روی دیوارهای یک محیط هم عالی به نظر برسد. قراردادن طرح آسمان روی سقف هم از آن ایده‌های ناب است که پوستر دیواری طبیعت برایتان به اجرا درمی‌آورد. اگر می‌خواهید که محیطی آرام و خاص طراحی کنید، شاید خوب باشد که به فکر قراردادن پوستری با طرح طبیعت روی دیوارهای محیط باشید.

ابعاد و اندازه پوستر دیواری

برای خرید پوستر دیواری باید ابتدا دیوار موردنظر خود را با دقت برحسب مترمربع اندازه بزنید، اگر دیوار بزرگ باشد، قاعدتا شما هم باید پوستر دیواری بزرگ تهیه کنید. اما می‌توان پوستر دیواری کوچک نیز سفارش داد. توجه داشته باشید که حداقل متراژ برای سفارش پوستردیواری 4 مترمربع است و اگر اندازه دیوار شما از این اندازه کم‌تر است، باز هم باید همین 4 متر مربع را خریداری کنید. در این حالت نیاز نیست نگران اضافه پوستر دیواری باشید، می‌توانید از اضافه آن در داخل کابینت یا محیط‌های مشابه نیز استفاده کنید.

قیمت پوستر دیواری

تعیین قیمت پوستر دیواری فرمول و راه پیچیده‌ای ندارد. تنها لازم است به چند نکته تأثیرگذار در تعیین قیمت توجه شود. در ابتدا متراژ دیوار در مشخص‌کردن هزینه نقش دارد. هرچه دیوار شما بزرگ‌تر باشد، نیاز به پوستر دیواری بیشتری دارید و هزینه آن نیز بالاتر می‌رود.

همچنین جنس پوستردیواری استفاده شده نیز در تعیین قیمت تأثیرگذار است. هرچه کیفیت جنس و ضخامت پوستر دیواری بیشتر باشد، هزینه آن نیز بیشتر است. در والینو قیمت پوستر دیواری از حدود 139 هزارتومان به ازاء هر متر مربع شروع شده و باتوجه به نکات بالا افزایش می‌یابد. بهتر است برای تجربه یک دکوراسیون زیباتر و مجلل‌تر، بهترین کیفیت پوستردیواری را تهیه کنید و قیمت آن را درنظر نگیرید. زیرا در صورت انتخاب پوستر دیواری ارزان‌تر، باکیفیت پایین‌تر، ممکن است در مدت کوتاهی مجبور به تعویض آن شوید.

بهترین سایت و فروشگاه های پوستر دیواری

والینو سایت و فروشگاه آنلاینی است که می‌توان چشم‌بسته به آن اعتماد کرد و بهترین کیفیت کاغذ دیواری و کاغذ دیواری سفارشی را تحویل گرفت. فروشگاه والینو wallino.com از بهترین مراجع تولید و فروش کاغذ دیواری، پوستر دیواری و کاغذ دیواری سه بعدی است. طرح‌های جذاب پوستر دیواری این برند از سوی مجموعه تولید می‌شوند و در ساختشان پای استفاده از بهترین مواد و متریال به‌میان است. از مزایا این فروشگاه می توان به ارسال رایگان و سریع، قیمت ارزان تر از رقبا، تنوع بسیار زیاد طرح و مدل های پوستر دیواری و ... اشاره کرد.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha