رعایت اصل بیطرفی و ایجاد فضایی سالم وظیفه اصلی مجریان و ناظران انتخابات است

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار گیلانغرب گفت: برگزاری انتخاباتی سالم، امن و رقابتی با رعایت اصل بی طرفی مهم ترین وظیفه مجریان و ناظرات انتخابات است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی پروین روز سه‌شنبه در جلسه انتخاب اعضاب هیات اجرایی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شهرستان گیلانغرب، افزود: همچنین اجرای صحیح قانون، نظارت بر حسن اجرا و ایجاد زمینه برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای از تکالیفی است که باید همه مجریان و ناظران برگزاری انتخابات به آن عمل کنند.

وی اظهار کرد: قانون فصل الخطاب همه ما است و همه باید با قانونمداری و رعایت امانتداری تلاش کنیم تا زمینه حضور حماسی مردم را در این رویداد مهم رقم بزنیم.

فرماندار گیلانغرب در ادامه گفت: انتخابات فرصتی برای تقویت انسجام و اتحاد ملی است که از این فرصت باید برای یاس و ناامیدی بیش از پیش دشمن استفاده نماییم.

در این جلسه با انتخابات معتمدین شهرستان گیلانغرب به ترتیب آرا «ماشاءالله پروانه»، «علی اکبر رستمی»، « محمد کریمی»، «فرمان آقاجانی»، «نصرت اله حسینی»، «فتح اله پرواره»، «محمدرضا اسفندیاری»، «شمس الدین علی دوستی» به عنوان هشت عضو اصلی هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان گیلانغرب انتخاب شدند.

برگزاری انتخاباتی سالم و امن وظیفه مجریان و ناظران انتخابات است

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که در حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب یک نماینده راهی خانه ملت می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha