بروجردی: گام‌های جدی‌تر برای نابودی رژیم صهیونیستی برداشته خواهد شد

تهران - ایرنا - نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: هر چه جلوتر می‌رویم، گام‌های جدی‌تری در جهت تحقق پیش‌بینی نابودی رژیم صهیونیستی برداشته می‌شود که این امر، نشان‌دهنده تحولی بنیادین در جهان اسلام است.

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا، با اشاره به فرمایشات امروز رهبر انقلاب درباره تحولات اخیر در اراضی اشغالی اظهار کرد: بدون تردید از زمان پیدایش غده سرطانی صهیونیسم توسط انگلیس خبیث در غرب جهان اسلام در سال ۱۹۴۸ تاکنون، عملیات طوفان‌الاقصی مهم‌ترین پدیده سیاسی - نظامی در جهت مقابله با ظلم و جنایات‌های تحمیلی علیه ملت فلسطین بوده است. به تعبیر رهبر معظم انقلاب، وقتی ظلم و جنایت از حد خود بگذرد، باید منتظر طوفان بود.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها همواره برخلاف مصوبات شورای امنیت سازمان ملل و مقررات بین‌المللی، جنایات و کودکشی کرده‌اند گفت: عملیات طوفان‌الاقصی، در واقع پاسخی طبیعی و به حق از سوی مردم فلسطین است که دارد توسط فرزندان شجاع آن‌ها یعنی حماس و جهاد اسلامی اتفاق می‌افتاد.

بروجردی با مردود دانستن تبلیغات غربی که مدعی هستند تحولات اخیر در اراضی اشغالی توسط نیروهای غیر فلسطینی در حال انجام است تاکید کرد: بدون تردید رژیم صهیونیستی از نظر نامشروعیت سیاسی و نداشتن انسجام داخلی، در شرایط سختی قرار دارد و شکست اطلاعاتی و نظامی این رژیم، بر همه دنیا آشکار شده که بنابر تاکید رهبر انقلاب، غیر قابل ترمیم خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه عصبانیت افسارگسیخته صهیونیست‌ها در بمباران هوایی غزه، واکنشی به قدرت پیشروی نیروهای مقاومت در آزادسازی بخش‌هایی از اراضی اشغالی است تصریح کرد: حوادث اخیر در اراضی اشغالی، روی سیاست‌ کشورها در زمینه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاثیر خواهد گذاشت. کشورهایی که به دنبال سیاست عادی‌سازی هستند، باید از این کژراهه و شرط‌بندی روی اسب باخته دست بردارند.

بروجردی با بیان اینکه کشورهایی که در آستانه عادی‌سازی روابط بودند، عملا باید منصرف شوند تاکید کرد: حتی کشورهای حامی رژیم صهیونیستی متوجه شده‌اند دیگر دورانی که این رژیم از طریق عملیات نظامی، کشتار و رعب ایجاد می‌کرد، گذشته و شرایط به کلی تغییر کرده است.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای اسلامی متوجه شده‌اند که قبله اول مسلمانان، نباید در اختیار صهیونیست‌ها باشد و این غده سرطانی، باید هر چه زودتر، جراحی و ریشه‌کن شود.

بروجردی تصریح کرد: هر چه جلوتر می‌رویم، گام‌های جدی‌تری در جهت تحقق پیش‌بینی نابودی رژیم صهیونیستی برداشته می‌شود که این امر، نشان‌دهنده تحولی بنیادین در جهان اسلام است. وی افزود: دولت‌های اسلامی باید سیاست‌های خود را با امت اسلامی همسو کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha