نماینده ولی‌فقیه در سپاه از طرح‌های عمرانی سیستان و بلوچستان دیدن کرد 

زاهدان- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در سیستان و بلوچستان از طرح‌های عمرانی این استان بازدید کرد و گفت: هدف از این سفر دیدار با افرادی است که سنگر نشین حفاظت از انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی روز سه شنبه در حاشیه سفر به سیستان و بلوچستان اظهار کرد: پیروزی های رزمندگان در جبهه مقاومت را تبریک و از خداوند می‌خواهم آنان را به پیروزی کامل برساند و دشمنان آنان را بیش از گذشته خوار و ذلیل بگرداند.

وی افزود: هدف ما از سفر به سیستان و بلوچستان دیدار با افرادی است که سنگر نشین حفاظت از انقلاب اسلامی و در حال خدمت گذاری به این مردم در بخش‌های مختلف این استان هستند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: بناست در این سفر از نزدیک سنگر نشین حفاظت از انقلاب اسلامی را زیارت و ابلاغ سلام مقام معظم رهبری و عرض خدا قوت به این افراد را داشته باشیم.

حجت الاسلام حاجی صادقی خاطرنشان کرد: این دیدار برای کسب روحیه و تجربه که برای ما غنیمت است، عمده هدف ما آشنایی با تلاش و مجاهدت‌های این افراد در عرصه‌های مختلف است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha