دلیل واکنش دیرهنگام کابینه به طوفان‌الاقصی/دستور بن‌گویر برای توزیع اسلحه بین شهرک‌نشینان

تهران-ایرنا- رئیس دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره واکنش ضعیف و دیرهنگام کابینه به حمله مقاومت فلسطین، حزب حاکم را مقصر ندانست و گفت کسی فکر نمی کرد که چنین شرایطی پیش بیاید.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، «یوسی شلی» رئیس دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با کانال ۱۲ تلویزیون این رژیم، حرفش را درباره نقش «پارتی بزرگ» صهیونیست ها در شهرک های هم مرز با غزه، در تحریک مقاومت فلسطین برای حمله به جنوب سرزمین های اشغالی پس گرفت.

هزاران صهیونیست در زمان حمله مقاومت فلسطین به غزه در منطقه ای بیابانی در حومه شهرک «کیبوتز رعیم»، نزدیک مرز غزه به رقص و پایکوبی مشغول بودند که با حمله مقاومت فلسطین غافلگیر شدند و امکان فرار پیدا نکردند.

براساس گزارش رسانه های صهیونیست، بسیاری از افراد حاضر در این پارتی توسط مقاومت فلسطین اسیر شدند.

رئیس دفتر نتانیاهو درباره غافلگیر شدن کابینه نتانیاهو و عکس العمل دیر و ضعیف آن به حمله مقاومت فلسطین گفت: هیچ کس فکر نمی کرد چنین شرایطی پیش بیاید.

در شرایطی که خانواده های صهیونیست های مفقود در حمله مقاومت فلسطین به جنوب سرزمین های اشغالی از کابینه حاکم می خواهند وضعیت آنها را تعیین تکلیف کند، رئیس دفتر نتانیاهو گفت: مثل این است که شما بخواهید به عنوان کارمند یک فروشگاه بزرگ، به همه مشتریان حاضر در صف خرید جواب دهید؛ چنین کاری غیرممکن است.

«شلی» فرایند جمع آوری اجساد صهیونیست ها از شهرک ها و شناسایی هویت آنها را زمان‌بر و نیازمند مصوبه کابینه دانست.

در همین حال، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز امروز اعلام کرد ۱۰ هزار سلاح برای تجهیز شبه نظامیان صهیونیست خریداری می کند.

براساس این گزارش، این سلاح ها در اختیار شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری و مناطق مرزی سرزمین های اشغالی قرار خواهند گرفت.

وی از خرید چهار هزار سلاح، جلیقه ضدگلوله و کلاه جنگی خبر داد و از توزیع آن بین شهرک نشینان در آینده نزدیک خبر داد.

بن‌گویر پیشتر نیز خواستار توزیع سلاح بین شهرک نشینان شده بود اما این درخواست با مخالفت کنست(پارلمان) رژیم صهیونیستی مواجه شده بود.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات طوفان الاقصی غافلگیر شده و توان مقابله با نیروهای مقاومت را ندارد، برای جبران شکست خود اقدام به بمباران وحشیانه شهر غزه و مردم آن کرده است. به حدی که در اثر این بمباران ها بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین تا بامداد امروز (سه شنبه) ۷۰۴ شهید شده اند که ۱۴۰ نفر آنها کودک و ۱۰۵ نفر آنها زن هستند.

همچنین شمار زخمی های حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه ۴۰۰۰ نفر و تعداد زخمی های صهیونیست ها نیز از مرز ۲۷۴۱ نفر گذشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha