۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۳
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 85254814
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه هزار و ۱۱۰ خودرو عمومی در غرب خراسان رضوی دوگانه‌سوز شد

سبزوار- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: سه هزار و ۱۱۰ دستگاه خودرو در حوزه عملیاتی این منطقه در غرب خراسان رضوی، در نیمه نخست امسال در قالب طرح دوگانه‌سوز کردن رایگان خودروهای عمومی، گازسوز شده است.

به گزارش ایرنا، غلام‌محمد احمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: سه کارگاه مجاز برای دوگانه سوز کردن خودروها در غرب خراسان رضوی فعال است که فرآیند دوگانه سوز کردن رایگان خودروهای عمومی را انجام می دهد.

وی افزود: علاوه بر خودروهای عمومی، تاکسی ها، مسافربرهای اینترنتی و خودروهای آژانس نیز می توانند با بهره گیری از تسهیلات مصوب، گازسوز شوند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: طرح دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی به صورت رایگان اجرا می شود که برای خودروهای مسافربر شخصی اینترنتی نیز با ۷۵ درصد تخفیف انجام می شود و دارندگان این خودروها می توانند با ثبت نام در سایت مورد نظر نسبت به دوگانه سوز کردن خودرو خود اقدام کنند.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار یکی از ۳۷ منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که تامین و توزیع سوخت در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، خوشاب، داورزن، جوین و جغتای را بر عهده دارد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد مقدس واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha