۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۰۰
کد خبر: 85255640
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبیری: پرسپولیس خانه گل‌محمدی است؛ یحیی جایی نمی‌رود

تهرن - ایرنا- عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: پرسپولیس خانه یحیی است و اجازه نمی‌دهیم به همین راحتی از جمع ما خارج شود. با او نتایج خوبی گرفتیم و مسائلی که مطرح شده قابل حل است و نباید هواداران را نگران کرد.

به گزارش ایرنا، حسین خبیری بعد از جلسه‌ای که در باشگاه پرسپولیس برگزار شده بود در جمع خبرنگاران تاکید کرد: پرسپولیس خانه یحیی است و اجازه نمی‌دهیم به همین راحتی از جمع ما خارج شود، ما با او نتایج خوبی گرفتیم و مسائل حل می‌شود اما در حال حاضر وی در سفر است و در اولین فرصت این مسائل حل خواهد شد.

او در واکنش به مطالبی که در فضای مجازی منتشر شده، یادآور شد: خیلی از مطالب مطرح می‌شود اما چون جنبه رسمی ندارد قابل پیگیری نیست، مسائل اجرایی و مدیریتی با درویش است و بدون شک در این خصوص صحبت خواهد کرد. باشگاه از گذشته تا به امروز مشکلات فراوانی داشته اما در همین شرایط تا حدقابل توجهی مطالبات پرداخت شده اما آپشن‌هایی باید پرداخت شود که موضوع پیچیده‌ای نیست و قابل انجام است و نباید هواداران را نگران کرد.

وی خاطر نشان کرد: هواداران به دنبال اخبار موثق باشند و این اخبار را از طریق باشگاه پیگیری کنند. جای نگرانی نیست و همه چیز در اولین نشست ما با حضور سرمربی تیم حل خواهد شد.

این عضو هیئت مدیره پرسپولیس با اشاره به شرایط سرخابی‌ها و تفاوت آنها با سایر تیم‌های لیگ برتری گفت: برای اولین بار بود که یک دولت و وزارت ورزش در صدد خصوصی‌سازی برآمدند و عزم جدی برای آن وجود داشت اما رئیس سابق سازمان خصوصی سازی به جای آنکه به مسائل کلان بپردازد به جزئیات پرداخت که این کار باعث شد روند کار مختل و خود او هم در این حواشی دوام نیاورد و دو سر باخت شدیم. با این روند دچار مشکل می‌شویم، برخی تیم‌ها از منابع مالی خاصی بهره می‌برند که خوب بوده و گلایه‌ای هم نداریم اما ما هم باید یک متولی داشته باشیم تا پشتوانه مالی خوبی پشت پرسپولیس باشد.

خبیری در مورد مطالبات بازیکنان افزود: برخی پاداش‌ها و آپشن‌هایی که مطرح است حق بازیکنان بوده و باید پرداخت شود، به هر حال تیمی که ۳ جام را بالای سر برده و در فوتبال ایران آقایی می‌کند باید مطابق موفقیت‌هایی که کسب کرده، پاداش بگیرد و حرفی در آن نیست.

او در مورد اینکه گفته می‌شود پرسپولیس قرار است شکایتی از برخی‌تیم‌ها داشته باشد گفت: اول باید بگویم به یک امتیازی که صحبتش شده به شدت معترض هستیم، این رویه خوبی نیست و نباید به دلایل غیرفنی از تیم امتیاز کسر کرد. ما امتیاز می‌گیریم اما به دلیل مسایل غیرفنی و به دلیل ابهام امتیاز کسر می‌کنند که درست نیست.

وی در خصوص تخلفات صورت گرفته در برخی از باشگاه‌ها تاکید کرد: در این مورد عقب نشینی نخواهیم کرد، باید قرارداد چند باشگاه بررسی شود و در فضاهای مختلف خود آنها این را اعلام کرده‌اند. به هر حال نباید به گونه‌ای رفتار کرد که شائبه مهندسی نتایج ایجاد شود چرا که روحیه اخلاق حرفه‌ای زیر سئوال می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha