۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۸:۱۹
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85256179
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تیم ملی کبدی نیازمند جوانگرایی است + فیلم

۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۸:۱۹
کد خبر: 85256179
تیم ملی کبدی نیازمند جوانگرایی است + فیلم

قزوین - ایرنا - یکی از اعضای تیم ملی بانوان کبدی گفت: تیم ملی کبدی کشورمان نیازمند جوانگرایی است تا جایی که حضور پیاپی بسیاری از بازیکنان این تیم در سه دوره بازی های آسیایی باعث شده تا یک تیم کاملا شناخته شده برای حریفان باشد.

فاطمه خدابنده لو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امیدواریم تیم ملی کشورمان با جذب نفرات جوان و باانگیزه پوست اندازی خوبی را بکند تا بتوانیم برای رقابت های آینده ضمن آنکه برای حریفان خود تیمی از قبل شناخته شده نباشیم، تا سال های بعد هم حرف برای گفتن داشته باشیم.

وی با اشاره به آماده سازی این تیم برای بازی های آسیایی، خاطرنشان کرد: اردوی آمادگی این تیم ۱۸ ماه قبل از آغاز بازی ها برگزار شد و طی این مدت ۱۳ اردوی تدارکاتی در شهرهای مختلف برگزار کردیم و یک اردوی برون مرزی را نیز در هند داشتیم که متاسفانه بنده به دلیل مصدومیت نتوانستم در آن حاضر باشم.

این عضو تیم ملی کبدی کشورمان اضافه کرد: در بازی های آسیایی هانگژو چین که تیم ما در دوره قبلی توانسته بود طلای بازی ها را از آن خود کند، تیم های شرکت کننده با نفرات جوان تری حضور داشتند در حالی که میانگین سنی تیم ما بالا بود و شاکله اصلی نیز از همان بازیکنان دوره قبل این بازی ها که در جاکارتا برگزار شد، بودند.

خدابنده لو ضمن ابراز رضایت از میزبانی چینی ها در این دوره از بازی های آسیایی، افزود: در این دوره تیم ما در ابتدا با تیم های نپال و بنگلادش هم گروه شد که به راحتی توانستیم با ۲ پیروزی پیاپی و به عنوان سرگروه به نیمه نهایی صعود کنیم.

وی ادامه داد: در نیمه نهایی به چین تایپه خوردیم که در دوره قبل نیز به همین تیم باخته بودیم و متاسفانه در این دوره نیز که با قدرت خوبی هم برابر ما ظاهر شد، توانست تیم ما را شکست دهد.

وی با بیان این مطلب که کشورهایی مانند چین تایپه در این رشته پیشرفت های قابل توجهی پیدا کرده و به طور مدام نیز در حال تلاش و ترقی هستند، تاکید کرد: تیم ما نیازمند برگزاری دیدارهای تدارکاتی و منظم است تا ضمن شناسایی نقاط ضعفمان، به دنبال افزایش نقاط قوتمان باشیم تا بتوانیم در عرصه های مختلف برای میهن اسلامی خود افتخار آفرین باشیم.

خدابنده لو در خصوص برنامه های پیش رو تیم ملی کبدی کشورمان، گفت: یک سری بازی های پنج نفره داخل سالن تدارک دیده شده که می تواند برای آماده سازی تیم ما از اهمیت بالایی برخوردار باشد و امیدواریم فدراسیون با تدابیر خود بتواند تیم خوبی را به این رقابت ها اعزام کند.

فاطمه خدابنده لو یکی از بازیکنان مطرح تیم ملی کبدی کشورمان است که سابقه حضور در بسیاری از رقابت های تیم ملی را دارد و از مهاجمان برتر تیم ملی و لیگ برتر کشورمان نیز به حساب می آید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha