تمام حق‌طلبان دنیا همراه ملت فلسطین هستند

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: نبرد بین جبهه حق و باطل به اوج خود رسیده، امروز ملت فلسطین تنها نیست و تمام حق‌طلبان دنیا همراه آنها هستند.

سردار محسن کریمی روز جمعه در جمعه در جمع راهپیمایان اراکی در همبستگی با مبارزان فلسطینی در گفت و گو با ایرنا، افزود: رژیم صهیونیستی بیش از ۸۰ سال است که با چکمه‌های کثیف خود به مردم فلسطین ظلم کرده و امروز فلسطینی‌ها تصمیم گرفتند با حمایت جبهه مقاومت کار را یکسره کنند و برای همیشه خودشان را از چنگال صهیونیسم نجات دهند.

وی بیان کرد: برخی برداشت اشتباهی داشتند و فکر می‌کردند که مردم فلسطین زندگی می‌کنند، جوانان آنها در این سال‌ها بیشتر در زندان و شکنجه می‌شدند، کودکان آنها به خاک و خون کشیده می‌شد، به نوامیس آنها تعرض می‌شد و زندگی سختی برای آنها رقم خورده بود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: امروز برخی‌ها به اشتباه و البته با تحریک دشمن، حرف‌هایی می‌زنند که در شان انسان‌های آزاده نیست.

سردار کریمی اظهار کرد: امید است با عنایت پروردگار و حمایت جبهه مقاومت وعده رهبر معظم محقق و صهیونیسم ۸۰ سالگی خود را نبیند.

راهپیمایی همبستگی با مبارزان فلسطینی در اراک از ساعت ۱۰:۳۰ با حضور مردم غیور و انقلابی این شهر اراک از محل میدان شهدا آغاز و تا مصلی ادامه داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha