۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۵
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85258019
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رایزنی وزرای خارجه پاکستان و امارات درباره تشدید اوضاع غزه

اسلام‌آباد - ایرنا - وزیران امور خارجه پاکستان و امارات متحده عربی در یک تماس تلفنی آخرین تحولات در غزه را بررسی و بر حفاظت از غیرنظامیان تاکید کردند.

به‌ گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی دفتر سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان، «جلیل عباس جیلانی» در تماس تلفنی از جانب «عبداله بن زاید» همتای اماراتی خود آخرین تحولات مرتبط با تشدید اوضاع غزه را بررسی کرد.

وزیر خارجه پاکستان با تاکید بر پاسخگویی هماهنگ برای حفاظت از غیرنظامیان در غزه، گفت: اسلام‌آباد و ابوظبی خواستار توقف خصومت‌ها و حفاظت از غیرنظامیان در غزه هستند.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان پنجشنبه گذشته در کنفرانس مطبوعاتی هفتگی خود در اسلام‌آباد محاصره غزه توسط رژیم اشغالگر اسرائیل را به شدت محکوم کرد و خواهان واکنش فوری سازمان ملل برای کمک به مردم غزه و توقف تهاجم نیروهای اشغالگر اسرائیل شد.

«ممتاز زهرا» گفت: وضعیت کنونی ناشی از تجاوز و خشونت اسرائیل، یادآور پیامد مستقیم بیش از هفت دهه اشغال نامشروع، بی احترامی به قوانین بین الملل از جمله قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل است که حق مسلم ملت فلسطین برای تعیین سرنوشت خود را به رسمیت می شناسد.

وی تاکید کرد: پاکستان در ماه‌های اخیر همواره نسبت به پیامدهای جدی اقدامات تهاجمی و تحریک‌آمیز رژیم اشغالگر اسرائیل هشدار داده است.

مردم مسلمان پاکستان دیروز پس از اقامه نماز جمعه در شهرهای مختلف این کشور از جمله «اسلام‌آباد» در حمایت از فلسطین و عملیات طوفان الاقصی راهپیمایی کرده و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه به ویژه حمایت غرب از تهاجم این رژیم را به شدت محکوم کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha