موزه لوور و کاخ ورسای فرانسه با تهدید بمب‌گذاری تخلیه شد+فیلم

تهران- ایرنا- شبکه تلویزیونی «ب‌اف‌ام» (BFMTV) فرانسه به نقل از یک منبع پلیس اعلام کرد که موزه لوور به دلیل دریافت پیام‌های تهدیدآمیز مبنی بر بمب‌گذاری، امروز (شنبه) را تعطیل اعلام کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای این شبکه تلویزیونی، موزه لوور امروز با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) از بسته ماندن درهای این مجموعه در روز جاری به دلایل امنیتی خبر داد.

موزه لوور وعده داده است هزینه کسانی را که پیشتر برای بازدید از این مجموعه رزرو کرده بودند، مسترد خواهد کرد.

بر اساس گزارش شبکه BFMTV، این تصمیم برای راستی‌آزمایی و به دنبال اجرای طرح هشدار «حمله اضطراری» است که روز گذشته (جمعه) در پی حمله فردی با چاقو رخ داد و در جریان آن یک نفر کشته و سه نفر مجروح شدند و در پی آن دولت امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه از استقرار هفت هزار نیرو برای برقراری امنیت در این کشور خبر داد.

کاخ ورسای نیز تهدید به بمب‌گذاری شد

این شبکه تلویزیونی به نقل از یک منبع پلیس از دریافت پیام‌هایی مبنی بر تهدید به بمب‌گذاری در موزه لوور و آغاز تحقیقات پلیسی از ظهر امروز در این زمینه خبر داده است.

ساعاتی پس از این خبر، زنگ هشدار در کار ورسای در نزدیکی پاریس نیز به صدا درآمد و پلیس فرانسه با تکرار دلایل امنیتی و هشدار بمب‌گذاری، بازدیدکنندگان را از این مکان تاریخی تخلیه کرد.

بر مبنای این گزارش، پیش از حمله دیروز که در بخش آراس (Arras) رخ داد، فرانسه در «سطح امنیت تقویت‌شده – خطر حمله» قرار داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha