پایان اعتصاب بازیکنان پرسپولیس/ آتش‌سوزی در همسایگی زمین تمرین سرخ‌پوشان

تهران- ایرنا- بازیکنان پرسپولیس پس از سه روز اعتصاب، سرانجام با پادرمیانی یحیی گل‌محمدی تمریناتشان را از سر گرفتند.

به گزارش عصر شنبه ایرنا، هفته گذشته پس از تعطیلی دوباره لیگ به دلیل فیفادی مهرماه و بازی‌های ملی بود که بار دیگر پرسپولیسی‌ها نسبت به عدم پرداخت آپشن‌های فصل گذشته‌شان، تمرینات را تحریم کردند.

در این اوضاع و احوال شایعه شد که یحیی گل‌محمدی قراردادش را فسخ کرده است. عدم حضور او در جلسه هئیت مدیره و رفتن به سفر و تعطیلی تمرینات هم، گمانه‌زنی‌ها درباره آینده نیمکت پرسپولیس را بیشتر کرد.

با این حال امروز گل‌محمدی پس از بازگشت از سفر خارجی به محل تمرینات پرسپولیس رفت و اشاره کرد که دیگر روی نیمکت این تیم نمی‌نشیند و قراردادی دیگر با این تیم ندارد. با این حال او اشاره کرد که پرسپولیس را تمرین می‌دهد تا تمرینات این تیم پس از اعتصاب دوباره از سر گرفته شود.

گل‌محمدی با وجود دلخوری از باشگاه، عصر امروز در جلسه‌ای با بازیکنان از آنها خواست به اعتصابشان پایان دهند.

در نهایت پس از سه روز تعطیلی، امشب تمرین پرسپولیس با پایان اعتصاب بازیکنان از سر گرفته شد.

این تمرین حواشی مختلفی هم داشت، در جریان تمرین امشب آتش‌سوزی رخ داده در همسایگی زمین تمرین پرسپولیس موجب عصبانیت بازیکنان شد چرا که محل تمرین را دود کامل گرفته بود و تنفس را برای بازیکنان سخت کرده بود.

در جریان تمرین امروز مهدی ترابی و وحیدی امیری به فیزیوتراپی پرداختند و علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی‌زادگان و مرتضی پورعلی‌گنجی به دلیل همراهی تیم ملی در تورنمنت اردن حضور نداشتند.

هنانوف دیگر غایب تمرین پرسپولیس بود و تعداد بالای غایبان سبب شد تا سید جلال حسینی، مربی این تیم پا به پای بازیکنان تمرین کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha