۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۳:۳۵
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85258549
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تجمع اردنی‌ها علیه حملات رژیم صهیونیستی به غزه مقابل سفارت آمریکا + فیلم

تهران- ایرنا- منابع خبری بامداد یکشنبه گزارش دادند، شماری از مردم اردن با حضور در نزدیکی سفارت آمریکا در امان پایتخت این کشور به تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و حمایت آمریکا از آن اعتراض کردند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری رسمی اردن (پترا)، شماری از مردم اردن شنبه شب در نزدیکی سفارت آمریکا در امان در اعتراض به تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه دست به تظاهرات زدند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات خواستار پایان دادن به تجاوزات نیروهای اشغالگر (رژیم) اسرائیل علیه مردم نوار غزه و مداخله فوری بین المللی برای وادار کردن این رژیم به توقف جنایاتش شدند.

معترضان مخالفت خود را با سیاست آوارگی مردم نوار غزه و توقف سیاست مجازات دسته جمعی رژیم صهیونیستی علیه ساکنان این باریکه با قطع آب و برق، بمباران بیمارستان‌ها و جلوگیری از ورود کمک‌های بشردوستانه اعلام کردند.

بر اساس تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی معترضان شعارهایی مانند «آمریکا شیطان بزرگ است» علیه واشنگتن به خاطر حمایت از رژیم صهیونیستی سر دادند.

بر اساس آخرین آمار، ۲ هزار و ۲۲۸ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی شهید و ۸ هزار و ۷۱۴ نفر نیز زخمی شدند.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha