۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۰:۰۴
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85259101
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هدف سازمان منطقه آزاد اروند کمک به تولید صادراتی است

آبادان - ایرنا - معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: سیاست و هدف این سازمان افزایش تولید، جذب سرمایه‌گذار و ارتقاء میزان صادرات به انضمام مراودات بین بخشی و بین‌المللی است که این امور در حال پیشبرد است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روح‌الله خزایی در نشست با خبرنگاران با اعلام تشکیل کارگروه‌های تخصصی تولید در منطقه آزاد اروند، بیان کرد: برطرف شدن مشکل تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران جزبا  تعامل و هم‌اندیشی و بهره‌گیری از تجارب مشاوران مجرب در حیطه سرمایه‌گذاری مقدور نیست.
وی  افزود: سیاست مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند افزایش تولید، جذب سرمایه‌گذار و ارتقاء میزان صادرات در کنار گسترش مراودات بین بخشی و بین‌المللی است که این امور در حال پیشبرد است.
خزایی اظهار کرد: برای نخستین بار کمیته تخصصی تولید و گمرک در واحدهای صنعتی تشکیل شد و موارد با حضور دستگاه‌های مرتبط به صورت جز به جز مورد بررسی قرار گرفت.
وی با تاکید بر پرهیز از تشریفات مرسوم و نشست‌های بی‌ثمر در راستای احصا مسائل، اشاره کرد و گفت: کمیته‌های تخصصی و کارگروه‌های کوچک در راستای حل موانع و مشکلات واحدهای تولیدی ورود و پس از اخذ تصمیم مصوبات را عملیاتی کرده است.
معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت:در نشست‌هایی با حضور استاندار خوزستان برای رفع موانع در سطوح کلان برگزارو رفع موانع تولید، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران منطقه پیگیری شد.

خزایی از برگزاری این نشست‌ها در ۶ ماه نخست امسال به صورت جداگانه و تخصصی خبر داد و بیان کرد: تمام مواردی که نیاز به طرح در سطوح کلان استان و کشور بوده مصوب و به مرکز اطلاع داده شده است.

منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینو شهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند و کارون واقع است.
این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت با داشتن ظرفیت های مناسب نظیر حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha