مقاومت عراق برای حمایت همه‌جانبه از مجاهدین غزه مصمم است/ اسلحه ما پشتیبان شما

بغداد - ایرنا - دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی النجباء عراق در گفت وگوی تلفنی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: مقاومت عراق برای حمایت همه‌جانبه از مجاهدین غزه مصمم است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از شبکه النجباء عراق، «شیخ اکرم الکعبی» امروز در تماس تلفنی با « زیاد النخاله » دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که مقاومت عراق برای حمایت همه جانبه از مجاهدین غزه مصمم است.

وی دلاورمردی های مقاومت فلسطین را تمجید کرد و افزود: این پیروزی های بزرگ که بوسیله آن امت اسلام را سرافراز کردید و روحیه ملت های اسلامی را بالا بردید را به شما تبریک می گوییم، پس شما از جانب خدا پیروز هستید و دشمن شکست خورده و شکست او بر همگان آشکار شده است.

دبیرکل مقاومت اسلامی جنبش النُجَباء عراق با تاکید بر اینکه دعای خیر ما همراه و اسلحه ما پشتیبان شماست، گفت: با اشتیاق فراوان و شادی پیروزهای شما و شکست دشمن را که حاصل تلاش و صبر مردم غزه است دنبال می کنیم و به فرمان شما برای دفاع از فلسطین در آمادگی کامل هستیم.

الکعبی ادامه داد: ما به عهد خود پایبند و در مواضع خود ثابت قدم هستیم و به عنوان رکن اساسی محور مقاومت با تمام نیرو،برای دفاع از فلسطین در آمادگی کامل هستیم.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز با تاکید بر اینکه مقاومت در غزه در بالاترین سطح قرار دارد و روحیه مردم آن بسیار بالا است، گفت: با وجود غرش جنگنده ها و تانک های دشمن و هیاهوی رسانه ای، ما همچنان به مقاومت در مقابل دشمن صهیونیستی ادامه می دهیم، زیرا این جنگ یک وظیفه و تکلیف از جانب خداوند متعال است.

النخاله با اشاره به شرایط میدانی غزه، با بیان اینکه ادامه مبارزه و مقاومت تا شکست دشمن صهیونیستی ضروری است، افزود: به یاری خدا و کمک او و در کنار شما، در مسیر غلبه بر پروژه های دشمن صهیونیستی گام بر می داریم.

الکعبی امروز با اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز تلفنی گفت وگو کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha