تمهیدات لازم برای تامین سوخت مورد نیاز گلستان در نیمه دوم سال اندیشیده شد
عکس آرشیو است

گرگان- ایرنا- مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان گفت: تمهیدات لازم برای تامین فرآورده‌های نفتی موردنیاز بخش‌های گوناگون مانند صنایع، کشاورزان در زمان قطعی گاز و برق در پاییز و زمستان امسال اندیشیده شده و مشکلی برای تامین آن وجود ندارد.

سیدمهدی حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بخش‌های کشاورزی، صنایع (غیر نیروگاهی)، مراکز دانشگاهی و بیمارستانی، مرغداری‌ها، نانوایی‌ها و دیگر مصارف که در شرایط افت فشار و یا قطعی گاز طبیعی و برق با مشکل سوخت دوم (نفت‌گاز) مواجه می‌شوند در صورت ثبت نام در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) و تایید آن، سوخت موردنیاز را تحویل خواهند گرفت.

حسینی گفت: استفاده از سوخت دوم یا ذخیره منوط به اعلام کتبی مدیرعامل شرکت‌های گاز و برق استان مبنی بر افت فشار گاز طبیعی با قطعی گاز و برق خواهد بود.

وی یادآور شد: برای تامین سوخت فرآورده‌های نفت‌گاز بخش کشاورزی و صنایع و نفت سفید مصارف خانگی فاقد گاز طبیعی، مشکلی وجود ندارد و همانند سال قبل نفت‌گاز مورد نیاز بخش کشاورزی در پاییز و زمستان برای توزیع میان بهره‌برداران به جهاد کشاورزی تحویل داده می‌شود.

وی ادامه داد: این شرکت به صورت شبانه روزی با بازرسی مستمر، جایگاه‌ها و فروشندگی توزیع فرآورده‌های نفتی را مورد پایش قرار می‌دهد تا در خدمات‌رسانی مطلوب به ساکنان گلستان خللی ایجاد نشود.

استان گلستان در شمال کشور قرار دارد و که ۴۶.۶ درصد از جمعیت ساکن در این خطه در مناطق روستایی سکونت دارند و اقتصادی ساکنان آن بر پایه کشاورزی استوار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha