رژیم صهیونیستی به حملات پایان ندهد جبهه‌ جدیدی توسط مقاومت گشوده می‌شود

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر رژیم صهیونیستی به حملاتش به غزه پایان ندهد جبهه‌های جدیدی توسط نیروهای مقاومت علیه‌ این رژیم گشوده خواهد شد.

اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار روز گذشته با نخبگان اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب در این دیدار اشاره داشتند رژیم صهیونیستی هرچه زودتر باید به حملاتش به غزه پایان دهد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی که در درگیری‌های اخیر از رویارویی با نیروهای مقاومت عاجز مانده به زنان و کودکان حمله‌ور شده و آنها را به خاک و خون کشیده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امروز جبهه مقاومت در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد و از قدرت نظامی قابل توجهی برخوردار است و رژیم صهیونیستی باید این مساله را مد نظر داشته باشد.

کوثری خاطرنشان کرد: اگر رژیم صهیونیستی به حملاتش به غزه پایان ندهد باید بداند که حمله گسترده‌تری را علیه خود خواهد دید و رزمندگان مقاومت به گشودن جبهه‌های جدید علیه رژیم صهیونیستی سقوط این رژیم را سرعت خواهند بخشید.

وی افزود: امروز شاهد آن هستیم که رژیم صهیونیستی، زنان و کودکان را هدف قرار می‌دهد که مشاهده صحنه‌های آن دل هر انسانی را به درد می‌آورد.

جنایات صهیونیست‌ها در غزه در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده که دیشب یک نمونه دیگر از حقوق بشر صهیونیستی با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به آنجا دوباره به نمایش درآمد، جنایتی که کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام توان از اسراییل حمایت کردند.

اشغالگران صهیونیست سه شنبه در اقدامی جنایتکارانه با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه بیش از ۵۰۰ فلسطینی را به شهادت رساندند.

شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه به ۳ هزار و ۳۰۰ نفر رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha