۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۲
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 85262604
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کوتاهی بخش حقوقی فدراسیون کشتی عامل ابطال انتخابات؟!

تهران- ایرنا- انتخابات ریاست فدراسیون کشتی درحالی ابطال شد که طبق شنیده‌ها ضعف عملکرد بخش حقوقی فدراسیون در کلید خوردن این ماجرا بی‌تاثیر نبوده است.

به گزارش ایرنا، سه‌شنبه ۲۴ مهرماه بود که اعلام شد شعبه ۹۰ دادگاه عمومی حقوقی مجتمع قضایی شهید صدر تهران پس از بررسی اعتراض شماری از کاندیدای انتخابات فدراسیون کشتی، رأی به ابطال انتخابات فدراسیون داده است. در عین حال عنوان شد این رای بدوی است و فدراسیون کشتی می‌تواند در ۲۰ روز آینده به آن اعتراض کند.

این خبر درحالی رسانه‌ای شد که در اتفاقی قابل تامل، تصویر رای دادگاه، مبنی بر ابطال انتخابات در رسانه‌های رسمی کشور دست به دست چرخید تا این سوال مطرح شود که آیا فدراسیون کشتی پیش‌تر از به جریان افتادن این پرونده مطلع بوده یا خیر؟

شنیده‌ها حاکی از آن است که پس از به جریان افتادن پرونده، دادگاه طبق روال از فدراسیون کشتی برای انجام برخی دفاعیات دعوت به‌عمل می‌آورد اما گویا بخش حقوقی فدراسیون کشتی وقعی به نامه دادخواست دادگاه نمی‌نهد و حال شایعه شده که مسئول حقوقی این فدراسیون موضوع را جدی نگرفته است.

این درحالی است که به نظر می‌رسد دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی هم باید پیگیر ماجرا می‌بود تا دست کم فدراسیون کشتی در یکی از جلسات دادگاه حاضر شود و حکم یک‌طرفه‌ای صادر نشود.

البته صحت و سقم این شنیده‌ها هنوز از سوی هیچ منبعی رسمی مورد تایید قرار نگرفته و باید منتظر ماند و دید فدراسیون کشتی و در راس امور بخش حقوقی وزارت ورزش و جوانان چه واکنشی نسبت به ماجرا خواهند داشت و سرنوشت این پرونده به کجا کشیده خواهد شد؛ برگزاری مجدد انتخابات ریاست فدراسیون کشتی یا تایید ریاست علیرضا دبیر بر فدراسیون گوش‌شکسته‌ها.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha