امام جمعه دزفول: جبهه مقاومت از مردم مظلوم فلسطین حمایت خواهد کرد

دزفول - ایرنا - امام جمعه دزفول با مجکومیت حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه گفت: مردم فلسطین با حمایت جبهه مقاومت مقابل رژیم صهیونیستی پیروز خواهند شد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام مسعود بهرام پور روز چهارشنبه در راهپیمایی دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در جمع خبرنگاران افزود: مردم غزه مظلوم از زن و کودک و پیر و جوان زیر بمباران رژیم صهیونیستی با بمب‌های سه تنی آمریکا هستند.

وی ادامه داد: امروز برای همه ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان صحنه‌ای برای شناسایی مردان واقعی فراهم شده است تا به فیض‌های بزرگ نائل شوند.

امام جمعه دزفول با تاکید بر لزوم انتقام گرفتن از ظالمان برای خون های به ناحق ریخته مردم مظلوم فلسطین بیان کرد: خداوند وعده داده که با تقوا، صبر، عمل به وظیفه شرعی و امید به نصرت الهی پیروز خواهیم شد.

وی با بیان اینکه مردم مظلوم فلسطین راه خود را که مبارزه در راه خدا است، به خوبی پیدا کرده‌اند، افزود: لازم است مسوولان محکم و استوار هر صحنه تهدیدی را به فرصت تبدیل کنند.

حجت الاسلام بهرام پور گفت: رژیم کودک کش صهیونیستی با ویران کردن خانه‌های مردم با بمب‌های سه تنی آمریکا می‌خواهد از همه مردم زهر چشم بگیرد.

وی افزود: باید نشان دهیم این قضیه نه تنها اراده ما را سست نمی‌کند بلکه همه ما را به رضای خدا نزدیک تر می‌کند.

امام جمعه دزفول: مردم فلسطین با حمایت جبهه مقاومت پیروز خواهند بود

به گزارش ایرنا دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی دزفول با راهپیمایی از کتابخانه تا مسجد محمد رسول الله این دانشگاه جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند.

راهپیمایان در مسیر راهپیمایی، شعارهایی نظیر "وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد لشکر دنیا نتواند که جوابم دهد"، "ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده"، یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا"، "مرگ بر اسراییل"، "مرگ بر آمریکا" و دفاع از فلسطین موجب عزت ماست" سر دادند.
همچنین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی دزفول در پایان راهپیمایی با قرائت بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

این برنامه به همت معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی دزفول برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha