۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۹
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 85262762
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

زمین ساخت مسکن ملی در سبزوار تامین شده است

 سبزوار- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: زمین مورد نیاز برای اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن در مناطق شهری و روستایی شهرستان سبزوار به طور کامل تامین شده است. 

به گزارش ایرنا، جواد خدایی روز چهارشنبه در نشست شورای مسکن شهرستان سبزوار افزود: علاوه بر واحدهای در دست اجرای مسکن در سبزوار، ۲ سایت ۲۱ و ۱۱۰ هکتاری برای طرح نهضت ملی مسکن این شهر مشخص شده است.

وی تصریح کرد: هم اینک در قالب طرح نهضت ملی مسکن ۲ طرح ۴۹۵ واحدی ستاد اجرای فرمان امام(ره) و ۶۰ واحدی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سبزوار با پیشرفت فیزیکی مطلوبی در دست اجراست.

خدایی افزود: همچنین مراحل آماده سازی و تعیین بر و کف سایت ۲۱ هکتاری شهر سبزوار در هفته های آتی فراهم و فرایند تحویل زمین به متقاضیان مرحله نخست قرعه کشی انجام می شود و مراحل آماده سازی اولیه سایت ۱۱۰ هکتاری نیز در بازه زمانی سه ماهه عملیاتی می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: امروز در دور دوم سفرهای نهضت ملی مسکن از سایت های مسکن شهرستان سبزوار بازدید کردیم و در نشست جمع بندی آخرین اقدامات، موانع و چالش ها مورد گفت و گو قرار گرفت.

زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن ملی در سبزوار تامین شده است

وی افزود: مراحل تامین زمین در شهر و شهرستان سبزوار ۱۰۰ درصد انجام گرفته و مراحل آماده سازی و واگذاری زمین ها به متقاضیان قرعه کشی شده، انجام می شود.

خدایی تصریح کرد: همچنین برخی واحدهای نهضت ملی مسکن شهر سبزوار که از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار هستند، به تناوب تا پایان سال به بهره برداری رسیده و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه تلاش می شود تا قبل از تابستان آینده، که اجاره مسکن رونق می گیرد، چالش های مسکن در شهر سبزوار به عنوان یکی از شهرهای پرجمعیت استان کاهش یابد، گفـت: در حوزه مسکن بازآفرینی، خودمالکی و روستایی نیز پیشرفت طرح ها در شورای مسکن شهرستان پیگیری می شود.

زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن ملی در سبزوار تامین شده است

شهرستان سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha