نسل‌کشی‌های غزه برعهده آمریکا، انگلیس و غرب است/ مجازات صهیونیستهای غاصب

تهران-ایرنا- مجلس نمایندگان یمن با تاکید بر لزوم اتخاذ موضع یکپارچه عربی و اسلامی در حمایت از مردم فلسطین تاکید کرد که مسئولیت نسل‌کشی‌های غزه برعهده آمریکا، انگلیس و غرب است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از المسیره، مجلس نمایندگان یمن در بیانیه‌ای جنایت‌ها و نسل‌کشی‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را که آخرین آن‌ها بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه است، به شدت محکوم کرد.

مجلس نمایندگان یمن مواضع کشورهای سازش‌گر و حامی رژیم غاصب و عدم توجه به مطالبه ملت‌ها در توقف عادی سازی روابط را محکوم کرد.

در این بیانیه همچنین آمده است: ما خواستار اتخاذ موضع یکپارچه عربی و اسلامی برای کمک به ملت فلسطین، مقاومت و تحرکات فوری برای توقف تجاوزها و شکستن حصر غزه هستیم.

در بخشی از این بیانیه آمده است: خون شهدای فلسطین عزم و اراده فلسطینیان و آزادگان جهان را برای تداوم مقاومت تا آزادسازی خاک این سرزمین از دست اشغالگران را افزایش می‌دهد.

مجلس نمایندگان یمن همچنین از جامعه بین‌المللی، سازمان ملل و شورای امنیت خواست که به اقدامات گزینشی پایان دهند و کشتارهای وحشیانه را محکوم و صهیونیست‌های غاصب را مجازات کنند.

در پایان این بیانیه آمده است: مسئولیت تداوم نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه کودکان، زنان، سالمندان و غیرنظامیان غزه بر عهده آمریکا، انگلیس و کشورهای غربی است.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیرانسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

اشغالگران صهیونیست شب گذشته بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از یکهزار فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

دولت‌های غربی از آغاز عملیات طوفان الاقصی، ضمن محکوم کردن نیروهای مقاومت، با رژیم صهیونیستی اعلام همبستگی کرده‌ و چشمان خود را به روی هزاران کشته و زخمی در نوار غزه بسته‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha