رضایی: اردن را سال‌ها اینگونه شکست نداده بودیم/ بازی با تیم‌های بزرگ در توان فدراسیون نیست

تهران- ایرنا- مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی با تیم‌های بزرگ در توان تیم ملی ایران نیست. حداقل دو سه میلیون دلار برای یک بازی با تیم‌های مطرح دنیا بودجه لازم است که این بودجه را فدراسیون فوتبال ایران ندارد.

به گزارش ایرنا، رحمان رضایی مربی تیم ملی فوتبال ایران پس از بازگشت از اردن در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تورنمنت اردن کیفیت خوبی داشت و تیم های خوبی هم در آن حضور داشتند که در حد قد و قواره خودمان در آسیا بودند. توانستیم بازی‌های خوبی در اردن انجام دهیم. هدف ما محک زدن بازیکنان بود. البته نواقصی هم وجود داشت اما پیروزی مقابل اردن و قطر خیلی مهم بود. اردن را سال‌ها نمی توانستیم به این شکل شکست دهیم. مقابل قطر هم بی نقص و فوق العاده خوب بازی کردیم. نتیجه خوبی گرفتیم.

وی درباره اینکه آیا بهتر نیست تیم ملی با تیم‌های قدرتمندتری بازی کند، عنوان کرد: صد در صد؛ اما حریف بزرگ نیاز به بودجه و امکانات بیشتر دارد و بازی با تیم‌های بزرگ در توان تیم ملی ایران نیست. حداقل دو سه میلیون دولار برای یک بازی با تیم‌های مطرح دنیا بودجه لازم است که این بودجه را فدراسیون فوتبال ایران ندارد.

مربی تیم ملی در مورد مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی گفت: مرتضی دچار مصدومیت بدی شده است. امیدوارم هر چه زودتر به میادین برگردد. او دچار پارگی رباط صلیبی شده است؛ البته باید پزشکان در این خصوص نظر قطعی بدهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha