۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۸
کد خبرنگار: 817
کد خبر: 85263047
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حضور جهادگران دانشگاهی سراسر کشور در تجمعات محکومیت جنایات غزه

تهران- ایرنا- جهادگران جهاد دانشگاهی در سراسر کشور همگام با جامعه دانشگاهی کشور، در تجمع اعتراضی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه حضور یافتند.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از جهاد دانشگاهی، جهادگران جهاد دانشگاهی در اعتراض به حملات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به مردم و کودکان بیگناه غزه، انزجار خود را نسبت به اقدامات رژیم کودک کش اسرائیل اعلام و آن را محکوم کنند.

حسن مسلمی نائینی رییس جهاد دانشگاهی و هیات همراه در سفر خود به ایلام امروز با حضور در مصلی این شهر همگام با سایر مردم در تجمع اعتراضی محکومیت جنایات غزه حضور یافتند.

جهادگران جهاد دانشگاهی در تهران نیز در تجمع اعتراضی محکومیت جنایات غزه صبح امروز در میدان فلسطین حضور یافتند.

در کرمانشاه جهادگران جهاد دانشگاهی با تجمع اعتراض آمیز، انزجار خود را از اقدامات جنایتکارانه رژیم اشغالگر قدس را اعلام کردند.

در اعتراض به حملات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به مردم و کودکان بیگناه غزه، جهادگران جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی همگام با آحاد جامعه در تجمع اعتراضی که امروز برگزار شد، حضور یافتند و انزجار خود را نسبت به اقدامات رژیم کودک کش اسرائیل اعلام و آن را محکوم کردند.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان و کارکنان این مجموعه، همراه با مسئولان استان و مردم ولایتمدار کرمان در پی فاجعه نسل‌کشی رژیم غاصب صهیونیستی و حمله وحشیانه به بیمارستان غزه و در راستای محکومیت این اقدام ددمنشانه در جوار مرقد مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی واقع در گلزار بین‌المللی شهدای کرمان تجمع کردند.

جهادگران جهاددانشگاهی آذربایجان غربی در تجمع دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه های ارومیه که ظهر امروز در دانشگاه ارومیه برگزار شد حضور پیدا کردند.

دانشگاهیان تجمع کننده با شعارهای "آذربایجان اویاخدی فلسیطینه دایاخدی" ،"ائل یاتار طوفان یاتار یاتماز فلسطین پرچمی " ،" وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد " و با مشت های گره کرده و فریاد مرک بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا حمایت خود را از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و علی الخصوص مردم غزه اعلام کردند .

پایان بخش این تجمع قرائت قطعنامه دانشگاهیان در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا بود.

همچنین جهادگران جهاددانشگاهی استان اردبیل با تجمع اعتراض آمیز، انزجار خود را از اقدامات خون خواهانه رژیم اشغالگر قدس را اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، وزارت بهداشت فلسطین شامگاه سه شنبه از بمباران بیمارستان «المعمدانی» در غزه و شهادت حدود ۵۰۰ نفر توسط اشغالگران صهیونیست خبر داد. بیمارستان المعمدانی یا الاهلی العربی یکی از مهم‌ترین بیمارستان‌های نوار غزه و واقع در محله الزیتون در جنوب شهر غزه است. این بیمارستان متعلق به کلیسای المعمدانی (تعمیددهنده یا باپتیست) در فلسطین است و از قدیمی‌ترین بیمارستان‌های این کشور به شمار می‌رود.

مردم کشورهای مختلف اسلامی و عربی دیشب و بعد از انتشار خبر حمله به این بیمارستان در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی که آن را نمونه ای از وحشیگری قرن ۲۱ خواندند، در خیابان ها حضور یافتتد و خشم خود را با به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی و تصویر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم به نمایش گذاشتند.

مردم تهران نیز در اعتراض به حمله رژیم صهیونیستی به این بیمارستان در تجمع اعتراضی سه شنبه شب در میدان فلسطین کشتار مردم بی گناه را محکوم کردند و شعار «مرگ بر اسراییل»، «نه سازش نه تسلیم نبرد با اسراییل»، «سپاهی با غیرت موشک جواب موشک» سر دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha