مدیرعامل منطقه آزاد کیش: جنایت جنگی رژیم صهیونیستی، مقدمات حذف آنان را فراهم کرده است

کیش – ایرنا - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به جنایت رخ داده در حمله موشکی به بیمارستانی در غزه توسط رژیم صهیونیستی گفت: اشتباه محاسباتی رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به غزه و جنایات جنگی که مرتکب آن شد، مقدمات حذف این رژیم کودک کش را فراهم کرده است.

به گزارش ایرنا، «رحیم سرهنگی» روز چهارشنبه در مراسم گشایش مدرسه دخترانه «شهید سیدین» جزیره کیش با اشاره به محاصره رژیم صهیونیستی از سوی جبهه‌های مقاومت در سوریه، عراق و لبنان، اظهار کرد: امروز اتحاد جبهه مقاومت نوید بخش حذف این رژیم جعلی از جغرافیای جهان است.

وی حمله به غیر نظامیان و بیمارستان در غزه را یک جنایت بزرگ جنگی دانست و افزود: دشمن به هیچ گونه اخلاق و جوانمردی پایبند نیست و برای مقابله با این جنایات جنگی، دست همه رزمندگان مقاومت روی ماشه است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر با خاک یکسان کردن غزه و تهدید به حمله زمینی، بیان کرد: حمایت‌های امریکا، انگلیس و فرانسه از رژیم صهیونیستی آنان را گستاخ تر کرده است، اما این اشتباه محاسباتی پایانی عبرت آموز در تاریخ برای آنان خواهد بود.

وی ادامه داد: همانطور که در داستان طالوت و جالوت در قرآن کریم آمده است، پیروزی عده‌ای قلیل بر تعداد کثیر با وجود تمام تجهیزات پیشرفته علیرغم آن که در معادلات ذهنی نمی گنجد، شدنی است و امیدواریم زمینه حضور امام زمان (عج) برای برچیده شدن ظلم از زمین فراهم شود.

به گزارش ایرنا، مدرسه دخترانه «شهید سیدین» با سرمایه گذاری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد؛ این مدرسه در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و با زیر بنای یک هزار و ۴۰۰ متر مربعی در منطقه مسکونی نوبنیاد واقع شده است که دارای ۹ کلاس آموزشی، آزمایشگاه، کتابخانه، سالن اجتماعات، واحد دیداری و شنیداری و واحد اداری است.

این مدرسه که متعلق به سازمان منطقه آزاد کیش است و با مدیریت نهاد امام جمعه و زیر نظر آموزش و پرورش به صورت غیرانتفاعی فعالیت خواهد کرد، در سال تحصیلی جاری رایگان خواهد بود و در صورت حمایت خیرین در سالهای تحصیلی بعد نیز شهریه‌ای از دانش آموزان دریافت نخواهد شد.

در حال حاضر بالغ بر ۱۰ هزار دانش آموز در ۲۷ مدرسه دولتی و ۱۹ مدرسه غیر دولتی در جزیره کیش مشغول به تحصیل هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha